18 listopada 2012

Istna mania kartkowania! ;-)

Wczoraj na portalu Scrapujące Polki odbyła się świetna impreza: kartkowe portal party! Niestety, obowiązki nie pozwoliły mi tym razem posiedzieć na czacie i aktywnie uczestniczyć w zabawie cały dzień, ale za to wieczorem znalazłam chwilkę, by usiąść nad wyzwaniami ekspresowymi i w ten sposób powstały 4 kartki :-)

Pierwsza z nich powstała na wyzwanie polegające na użyciu w pracy czarno-białego obrazka. W ten sposób powstała kolejna nadprogramowa kartka świąteczna :P




Później trzeba było zrobić easel card i...znów wyszło mi świątecznie :D
Później na chwilę oderwałam się od świątecznej atmosfery i zrobiłam kartkę ze ścinkowym tłem, według kursu Lakuny, który jest równie prosty, jak genialny :))
A na sam koniec znów włączył mi się tryb świąteczny i w ten sposób zrobiłam 20 kartkę bożonarodzeniową! :P Tym razem wyzwanie polegało na użyciu minimum 3 guzików. U mnie mini guziczki pełnią rolę bombek na tekturkowej choineczce :-) Kartka minimalistyczna, bo nie chciałam przyćmić piękna tej choinki :) Przeszycia oczywiście ręczne :D





A na sam koniec wzięłam udział w wyzwaniu foto, polegającym na zestawieniu pierwszej i ostatniej ze swych kartek. Tak naprawdę zestawiłam jedną z pierwszych (chyba trzecią) kartek w mojej "karierze" oraz jedną z ostatnich, w tej samej tematyce, aby jak najlepiej było widać postęp :D Sama się dziwię (i wstydzę!), że mogłam kiedyś komuś wręczyć taką kartkę, jak ta po lewej... ;P




Na dziś to wszystko, dziękuję osobom, które dotrwały do końca ;-) Życzę udanej niedzieli, ja siadam nad pewnym miłosnym albumem... :)



6 komentarzy:

  1. Wow!!! Ale masz tempo, Kobieto! Wszystkie kartki śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. niezły hurcik:D:D
    ja właśnie z 2gą walczę:D i nie idziem i tak sprawnie jak Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pracowitości i kreatywności. Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak Święta górą. Ja wczoraj też zaszalałam, efektem jest niewyspanie, ale warto, prawda? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kartki stworzyłaś! mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3:1 dla świąt :P a cudne wszystkie cztery karteczki ;-)

    OdpowiedzUsuń