10 listopada 2012

Niebiesko-różowy scrap

Na SP ruszyło wczoraj nowe wyzwanie scrapowe: trzeba wykonać scrap w formacie A4 z pionową kompozycją, a dodatkowo należy użyć kwiatów. Początkowo przeraził mnie format, ale jednak poszło szybko i przyjemnie :)
Oscrapowałam sobie fotkę, na której ja i moja koleżanka Basia jesteśmy tuż przed pamiętnymi poprawinami z wesela znajomych... Ach, co tam się działo! ;-)

Użyłam tu miksu ścinków różnych papierów, wszystkie są w odcieniach niebieskiego lub różowego, żeby pasowało do naszych sukienek ;-) W związku z tym, że po stworzeniu kompozycji boki scrapa wydały mi się jakieś takie puste, dodałam maskowane serwetki :-)

3 komentarze:

  1. brrrrrr strasznie różowy:P
    Całkiem fajnie rozgryzłaś pionowy format:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten papier w kropki, świetnie go wykorzystałaś. Ślicznego scrapa skleiłaś. Mój kot chciał go koniecznie zobaczyć z bliska, bo właśnie usiadł na laptopie :D

    OdpowiedzUsuń