22 listopada 2012

Ogłoszenie: przerwa

Witam Was serdecznie!

Jak pewnie widzicie - od kilku dni cisza panuje na moim blogu. Tak niestety będzie przynajmniej do końca listopada, a i w grudniu mogę pojawiać się tu rzadziej. Powodem jest kolejna rewolucja życiowa, która wywraca moje w miarę poukładane życie do góry nogami ;-) Jestem aktualnie w miejscu, w którym nie mam mojego kącika scrapowego ani materiałów, nowe prace nie powstają, starsze muszą poczekać na publikację. Będę za Wami tęsknić :* Do napisania!

ps. na forum scrappassion ruszyła ankieta, jeśli podoba Wam się mój jesienny album (numerek 1), to możecie oddać na niego swój głos ;)

10 komentarzy:

  1. Ja tez mialam przerwe w tworzeniu i to cale pol roku (bylam za granica). w tym czasie bardzo tesknilam za tworzeniem ale w koncu wrocilam i na razie nigdzie sie nie wybieram, wiec wracaj szybko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. i powodzenia w rewolucji zyciowej :0

      Usuń
    2. Dzięki, Karolinko :) Ja miałam odwyk od scrapowania już kilka razy, ale nie mogę się przyzwyczaić: za każdym razem jest tak samo ciężko :-/

      Cieszę się, że ktoś tu na mnie czeka :)

      Usuń
  2. Poczekamy :) Też miałam przerwę (remontową), ale powroty są za to przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Takie przerwy są okropne, ale masz rację - powroty są przyjemne, a nożyczki aż się same rwą do cięcia papieru ;-)

      Usuń
  3. Młoda Kobieto, będziemy czekać na Ciebie z utęsknieniem! :)
    Powodzenia w realizacji planów!

    A jak już wrócisz i będziesz miała ochotę to zapraszam Cię do siebie po wyróżnienie dla Twojego bloga :)
    http://mapowska.blogspot.be/2012/11/dziekuje-bardzo-za-wyroznienie-od.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa :* i za wyróżnienie! Postaram się tego nie przegapić, choć nie wiem, jak to będzie, gdy wrócę do kącika i zacznę realizować pomysły, gromadzące się gdzieś z tyłu głowy ;-)

      Usuń
  4. Czekamy, czekamy, każda przerwa ma swoje plusy i minusy. Ale mam nadzieję, że u Ciebie będzie ona obfitowała w moc ogromnych pomysłów, które w późniejszym czasie przerodzą się w nawał cudownych papierowych prac!;) Najserdeczniejsze życzenia na ten Nowy 2013 Rok!:)

    OdpowiedzUsuń