2 listopada 2012

Na choinkę... :-)

Sama siebie nie poznaję :D Mamy początek listopada, a ja...mam już 17 (!!) kartek bożonarodzeniowych, czyli dokładnie tyle, ile potrzebuję :-) Jeśli Mama, czy ktoś z Przyjaciół nie poprosi mnie o jakieś kartki, to na ten rok mam już "załatwione" wszystkie świąteczne.

Ale, ale...nie myślcie sobie, że w związku z tym już nic świątecznego na blogu się nie pojawi! :P Wciąż mam do zrobienia zawieszki na choinkę....Duuużo zawieszek! A czasu pozostało nie tak dużo, więc zawieszki są proste :-) Dziś kolejne dwie:

Na papierach z Galerii Papieru, z dodatkiem UHK Gallery i różnych ścinkow :-) Do tego tekturkowa śnieżynka ze Scrapińca, brokatowa śnieżynka wygrana rok temu w candy, srebrny brokat sypki oraz złoty brokat w kleju - oba od mojej kochanej Rysy, a poisencja to znów cudny stempelek z Lemonade, tym razem bez kolorowania ;-)

Zawieszki są "niewiszące", bo zabrakło mi sznurka :P Jutro zrobię zapasy ;-))

8 komentarzy:

  1. :)) bardzo fajny pomysł, świetne zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odrobinkę zazdraszczam tylu poczynionych świątecznych kartek (u mnie narazie okropne 0):P

    Bardzo ładne zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze kolekcji kartek.. u mnie nadal jedna:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie wyszły Ci te zawieszki.
    Rozpędziłaś się z tymi kartkami, ja dopiero jestem przy dwóch i nie wiem, czy zrobię coś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zawieszki!
    Choinka nimi przystrojona będzie się pięknie prezentować :).

    OdpowiedzUsuń
  6. to podobnie jak ja ;p początek listopada, a ja już last christmas słucham ;)

    OdpowiedzUsuń