13 listopada 2012

Truskawki w czekoladzie z odrobiną bitej śmietany :P

Dziś wtorek, a ja bardzo lubię wtorki, bo we wtorki na Scrapujących Polkach pojawia się nowe wyzwanie kartkowe :-) Dzisiejsze jest super, tak mnie zainspirowało, że w mojej głowie od razu zrodził się pomysł na trzy wersje kolorystyczne :D Także w najbliższym czasie zapraszam na dwie kolejne kartki z cyklu: od najjaśniejszego do najciemniejszego :)

Pierwsza propozycja kolorystyczna: ciemny czekoladowy brąz-bordo-ciemny róż-jasny róż-biała kompozycja.
Kartkę zrobiłam dosłownie w pół godziny :-)
Ot, przycięłam i postrzępiłam papiery, ponaklejałam je na siebie, machnęłam kilka razy pędzlem zanurzonym w gesso, zrobiłam kilka ciapek distressem, przykleiłam różyczki, dodałam perełki i listki i oto jest:
Jestem ciekawa, co o niej sądzicie? :)
Pozdrawiam serdecznie!

***
białe różyczki pochodzą ze sklep.scrap.com.pl
gesso i distress: scrapki.pl
z papierami było różnie, ale głównie crafthouse.pl

*****

Godzina 14:28

Zgodnie z obietnicą - powracam z kolejnymi karteczkami, obie robione na tej samej zasadzie, co pierwsza :)

Tutaj pomarańcze i cytryny w lukrze, czyli wersja pomarańczowo-żółta z odrobiną bieli:
A tutaj kiwi i limonka, podane na błękitnym talerzyku :P

 

12 komentarzy:

  1. mniam! już sam tytuł posta brzmi smakowicie...
    aż ciężko uwierzyć, że kartka jest tak ekspresowo robiona. Wyszła ślicznie, do tego jest bardzo uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzooo podoba! Jest bardzo smakowita i prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła super - przepyszna!!! Lubię to połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te nowe też ciekawe, ale jednak najbardziej smakowite zostają truskawki w czekoladzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyśleć - pół godziny a nie pięć minut to kartka ekspresowa! Kto nie robił, nie wie :)
    Śliczne, pierwsza podoba mi się najbardziej, świetny układ. Fajny pomysł na użycie gesso.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace przepiękne - gratuluję! Fajny pomysł :) Gdybym miała wybrać jedną z nich, wybrałabym pomarańcze i cytryny w lukrze: jakoś tak ostatnio tęsknię za słońcem to chyba dlatego :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza kartka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam! Aż mi slinka pociekła, jak zobaczyłam te truskawki! Super!

    OdpowiedzUsuń