17 listopada 2012

Mroźne wspomnienie....lata :)

Witam Was serdecznie!
Mam nadzieję, iż weekend rozpoczął się dla Was miło i twórczo :-)

Ja przygotowałam scrap według mapki na portalu Scrapujące Polki:

Kolorystycznie z kolei skupiłam się na mroźnych kolorach z pierwszego wyzwania na blogu sklepu 13arts:

Chłodne błękity i zimne róże przewrotnie połączyłam z wakacyjnym zdjęciem zrobionym kilka lat temu, podczas naszego rocznicowego pikniku w ruinach zamku :)
Pomimo ładnej pogody, ciężko uchwycić na zdjęciu odpowiednie kolory... Jak się uda, to za jakiś czas podmienię zdjęcie na lepsze i dodam fotki szczegółów :P

Tematyka zdjęcia podpowiedziała mi użycie maski - cegiełek. Zamiast jednak wykorzystać zwyczajnie tusz do odbicia maski, ja wykonałam cegiełki bezbarwnym tuszem do embossingu, a następnie zembossowałam całość na gorąco turkusowym pudrem :-)
Pod kompozycją znajduje się też tło pomazane białym gesso i odrobiną jasnoróżowego distressa, niestety, papiery zakryły większość tego tła ;-)

Przeszycia ręczne występują w dwóch miejscach: na większym prostokącie papieru pod zdjęciem oraz po prawej, na dodatkowych paskach papieru.

Kwiatowe kompozycje uzupełniłam listkami  - niebieskie wycięłam z papieru scrapowego, różowe wycięłam samodzielnie - oraz niebieskimi perełkami w płynie. Perełki znajdują się także w narożnikach zdjęcia.

A teraz uciekam na zakupy, bo w lodówce to nam tylko światło zostało ;-))

8 komentarzy:

  1. Fantastyczny scrap!!! Świetnie użyłaś kolorów do wakacyjnego zdjęcia:) Czekam na zdjęcia szczegółów, bo na pewno warto przyjrzeć się tej pracy z bliska:) Dziękuję za udział w wyzwaniu 13 arts i pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny! podoba mi się bardzo embosowany murek wystający spod roślinek i papierow. bardzo do zdjecia pasuje.

    jestem tez pod wrazeniem przeszyć. Są tak idealne, że ciężko mi uwierzyć, że ręcznie je robiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rocznicowy piknik w ruinach zamku... wow. Będę musiała podrzucić komuś link do tego posta :)
    Ręczne przeszycia... wow po raz drugi. Kiedyś też szyłam ręcznie, ale chyba już jestem na to zbyt leniwa, tym większy podziw. Wspaniałe kolory, do wakacyjnego tematu też pasują! Zdjęcie, klimat... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale światło to dobra oznaka, bo znaczy, że prąd zapłacony ;) Teraz wystarczy zapełnić lodówkę kilkoma rzeczami i gotowe ;)

    Pozdrawiam
    http://ankidwie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny scrap!! Przeszycia wyszły Ci perfekcyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pomysły i jestem pewna że lepsze zdjęcie lepiej oddałoby klimat i kolory, dziękuję a zabawe z 13 arts, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny scrap, myślę że zdjęcie nie oddaje jego prawdziwego uroku .
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13@rts.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń