9 listopada 2012

Gwiazdka :)

Dzięki nowemu wyzwaniu AA/MM na Scrapujących Polkach zmobilizowałam się do zrobienia kolejnej zawieszki na choinkę (muszę przyspieszyć, inaczej moja choinka będzie bardzo ubogo ozdobiona :P). Praca miała być w kształcie gwiazdki - godzinę męczyłam się z narysowaniem szablonu :D Ale wyszła w miarę równa i dość spora gwiazda :-)

Użyte media: białe gesso, biała i brązowa farba akrylowa, brązowy tusz pigmentowy, srebrny brokat opalizujący, perełki w płynie i różowa mgiełka domowej roboty. Dodałam dwie mniejsze gwiazdki wycięte z tektury, podkleiłam pod nie kawałek tiulu i gwiazda gotowa :-)

2 komentarze:

  1. Włala :)
    Uwielbiam gwiazdki, piękna jest i już :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna:D ile tu mediów:D (gwiazdę szybko można w corelu zrobić, jednym pociągnięciem myszki:)

    OdpowiedzUsuń