28 lutego 2012

W moim barwnym świecie...

Chyba zapomniałam tu pokazać pracę, jaką wykonałam na KOLOROWY KONKURS ZIMOWY ogłoszony na portalu Scrapujące Polki. Zadanie polegało na stworzeniu LO z co najmniej jednym zdjęciem i z wykorzystaniem minimum 5 różnych kolorów (kolorów, a nie: odcieni).

Przymierzałam się do tego konkursu 3 razy. Przy pierwszym scrapie utknęłam w połowie i nie wiedziałam, co dalej. Drugi zrobiłam cały, ale zbytnia wzorzystość papierów i intensywność ich barw uniemożliwiły mi wkomponowanie dodatków i praca wyszła zbyt pusta, a jednocześnie sprawiała wrażenie ciężkiej. Dopiero trzeci scrap w miarę mi się udał, choć też nie jestem z niego jakoś bardzo zadowolona...

Scrap powstał dość nietypowo: ma własnoręcznie robione tło, ale tło to powstało...na sam koniec :D Początkowo zdecydowałam, że baza będzie po prostu żółta, ale kiedy LOsek był już niemal gotowy, wpadł mi do głowy pomysł na dodanie większej ilości koloru i - ze sporym lękiem - wcieliłam plan w życie :D Wyszło tak:
Użyłam tu różnych kolekcji papierów - zupełny miks ;) Większość materiałów pochodzi ze sklepu scrap.com.pl: papierowe kwiaty, kolorowe krople akrylowe, duży niebieski ćwiek, a także wszystkie tusze użyte do stworzenia tła (są to tusze Latarnia Morska, w kolorach: fuksja, zieleń, fiolet, turkus, czerwień, jasny brąz) oraz biały dabber, którym rozjaśniłam tusze :)
Całość uzupełniają kolorowe guziki, wstążeczki, wykrojnikowe zawijaski ze scrapcafe oraz malutkie ćwieki, które wygrałam w Candy urodzinowym na scrapcafe :)
Oczywiście nie mogłam sobie odmówić ręcznych przeszyć, choć przeszywany odcinek jest tu dość krótki :P ale jest ;))

Ta praca nie jest doskonała, ale ją lubię - ilekroć na nią spoglądam, czuję, że nadchodzi wiosna :)

5 komentarzy:

  1. ..noo kochana -to poszalałaś - cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubie ten LOsek. Tyle w nim optymizmu i pozytywnych wibracji...świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie superowy! Tyle w nim ciepła, radości, pozytywnej energii... Można się nim "ogrzać":) Dziękuję za odwiedzinki! PS.Przed otwarciem wiadomości z komentarzem od Ciebie,uśmiecham się bo wiem że za każdym razem coś innego, pozytywnego przeczytam. Bardzo to miłe, dzięki ogromniaste!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kolorowo, ślicznie!! Oj tak, wiosna jest już blisko, chociaż zima jeszcze czasami daje o sobie znać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie optymistyczne i kolorowe :))
    Tło mi przypomina inne tło ;) :D ciekawe, czy zgadniesz, jakie ;)

    OdpowiedzUsuń