12 lutego 2012

Koronkowy album

Gdy tylko pojawiło się wyzwanie #24 na blogu wyzwaniowym sklepu scrapki.pl, wiedziałam, że nadszedł czas, aby użyć metkę z sylwestrowej kreacji. Dobrze mi podpowiadała intuicja, aby tę metkę zachować - wpasowała się idealnie w temat wyzwania i sprawiła, że dobierając do niej dodatki, stworzyłam album elegancki i chyba taki nieco...mroczny? Na pewno jest to coś innego, nowego dla mnie. Przekonałam się do czerni w pracach :D Na razie mam tylko okładkę albumu, który zawierać będzie najpiękniejsze i najważniejsze wspomnienia z tak szybko uciekającego roku. Środek pokażę, gdy tylko go zrobię :D Czyli: może to trwać dłuuugo, bo albumy zawsze jakoś tak ciągną mi się, niczym guma do żucia, przyklejona do podeszwy ;))

Jest ciemno, ale chyba też kobieco przez te wszystkie motywy koronki :) Mamy tutaj "koronkowy" czarny papier w tle, koronkowy stempelek na jasnej części tła, wykrojnikową koronkę, papierową koronkę, koronkowe tło dla tarczy zegarowej, koronkową wstążeczkę przy metce oraz dwie stare zawieszki, też takie trochę koronkowe ;) Oprócz tego zawieszka-amorek, dwa czarne guziki i wykrojnikowe literki TH. No i duuużo czarnego tuszu Latarnia Morska ze scrap.com.pl (na literkach, na brzegach tła, na obu serwetkach) oraz crackle accents na napisie :)
Osobiście jestem bardzo zadowolona z tej okładki, dawno mi się tak nie podobała moja własna praca. Mam nadzieję, że nie zepsuję środka...

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia! :)

17 komentarzy:

  1. wow! piękny jest!!!!! cudowny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  2. no to pojechałaś!!!pieknie!! brawo!!! :D jestem przekonana,że środka nie zepsujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super klimacik!!!! Pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna okładeczka do albumiku- wyszło wręcz magicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, w oryginalnym stylu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no co Ty, Kasiu, jak masz zepsuć... taka cudna okładka, że teraz wszystko zrobisz, aby był fantastyczny!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękny i bardzo kobiecy! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta okładka :) Kobieca, trochę mroczna ale za razem przywodząca na myśl tajemniczą i seksowną kobiecą stronę ;)

    Patrząc na nią sądzę też, że świetnie by Ci wyszło robienie kartek i albumów o tematyce halloweenowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie tajemniczo się prezentuje:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, dawno Cię nie odwiedzałam Kobietko..zresztą w ogóle na jakiś czas wypadłam i nic nie widziałam, nic nie słyszałam, nic nie robiłam... A tu taki wspaniały album.. Przepiękny !!! Buziaki - Mia

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDO!!!!!!!!JESTEM POD WRAŻENIEM!!!! BRAWO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Arszenik i stare koronki :D Ale klimat wyczarowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! odjazdowa okładka!!! ma ten swój niepowtarzalny klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mroczna, ale piękna jest ta okładka. Świetna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń