9 lutego 2012

Ja jestem na TAG, a Wy...? :)

Wstaję rano, wychodzę z domu, załatwiam milion spraw i kiedy wracam do ciepłych 4 kątów, to marzę  już tylko o gorącej kąpieli i wygodnym łóżku... Też tak macie? Przez to wszystko zupełnie nie mam czasu na scrapowanie, ani nawet na dodawanie zaległych prac na blog... Mam nadzieję, że to tylko etap przejściowy!!

W związku z tym, że moje aktualne wyzwanie na Scrapgangu jeszcze trwa przez kilka dni, postanowiłam wykraść chwilę na zamieszczenie notki z moją pracą na to wyzwanie. Zadanie jest proste i przyjemne, trzeba zrobić tag ozdobny z wykorzystaniem minimum 3 guzików, a cała reszta - dowolna :) Zachęcam do udziału w wyzwaniu, od tego miesiąca przyznajemy Top 3 :)


Moja praca - tag wyszedł jakiś taki słodki i cukierkowy...
Wykorzystałam tu piękny papier z UHK Gallery, dodałam trochę ręcznych przeszyć i pastelowe guziki - niebieskie i różowe, oraz 2 przeźroczyste. Brzegi papierów poszarpałam i potuszowałam brązowym tuszem Latarnia Morska ze scrapcomu. Dokleiłam papierową różę, później jeszcze jedną mniejszą różyczkę, przestrzeń pomiędzy guzikami wypełniłam perełkami w płynie oraz białymi koralikami,po prawej stronie dokleiłam delikatną białą koronkę,po lewej troszkę tiulu, na koniec w lewym górnym rogu dodałam kremową kokardkę i tak powstał mój tag :)

3 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowy ! Może skusisz się na wiosenną wymiankę, którą organizuję ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń