19 lutego 2012

Romans w Paryżu :)

Zawsze byłam przeciwniczką zgłaszania jednej pracy na kilka wyzwań, ale wczoraj wieczorem zrobiłam kartkę z przepisu Scrap Marketu (koronka, papiery i kwiatki) i gdy skończyłam, zorientowałam się, że świetnie pasuje także na dwa inne wyzwania - jedno kolorystyczne, i jedno "stylowe" :) Pomyślałam, że skoro i tak nie mam czasu, by robić osobne prace na każde z tych wyzwań, skorzystam z okazji, iż moja kartka pasuje na wszystkie trzy :P

Kartka posiada koronkę, kwiatki i papiery - zgłaszam ją więc na wyzwanie #6 w ScrapMarkecie;
jest brązowo-różowa, wędruje więc na wyzwanie #19 na blogu Deep Ocean Challenge Blog;
wystaje mi się, że swoim starociowym klimatem pasuje też do wyzwania #22 na blogu Ruby's Rainbow :)

Primowe kwiatki i wszechobecny brązowy tusz pochodzą ze scrapcomu, paryskie papiery kupiłam w ScrapButiku, papier w tle to Galeria Papieru, a wykrojniki nabyłam w ScrapCafe :)

W kolejce do pokazania czeka jeszcze jedna różowo-brązowa praca, a później będzie już mniej słodko ;)

14 komentarzy:

  1. this is so wonderful and romantic! GREAT job!

    thanks so much for playing along with us at Ruby’s Rainbow Challenges!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Paryski klimacik :) Super! Masz rację, perspektywa się zmienia, gdy ilość czasu na scrapowanie się zmniejsza z dnia na dzień...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezentujący się klimat Paryski. Kwiatuszki ożywiają całość tak, że w efekcie wszystko wygląda bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka!!! Jest klimacik!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful card...love how all the colours and images fit together so well.
    Thank you for joining us at Ruby's Rainbow Challenge this week. xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful card!

    thank you for joining in the fun with us at Ruby's Rainbow for our "Vintage" challenge

    Hope you will join us again soon

    Hugs Shaz x

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear, wonderful work, love colors and laces so much!

    Thank you for playing along with us at Deep Ocean this week.

    Hugs, Franz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Красивая открытка!!! Спасибо за участие в задании от ScrapMarket!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!dopiero teraz ją widzę:)
    super klimat!

    OdpowiedzUsuń
  10. A beautiful vintage card

    Thankyou for joining us at RRC - hope to see you again soon

    Ang

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, romantyczna, niesamowita !

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna karteczka!!!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń