11 lutego 2012

Potrzeba koloru

Ostatnio jakoś tak dopadła mnie potrzeba zrobienia jakiejś bardzo kolorowej pracy. Bez konkretnego pomysłu, bez planu działania, powyciągałam różnokolorowe papiery i tak zaczęła powstawać poniższa kartka. Papiery to mix UHK Gallery oraz ILS. Dodałam gnieciuchowy kwiatek, którego środek to piękny ćwiek ze scrap.com.pl. Mniejsze kwiatki powstały z gotowych kwiatów Latarnia Morska - popsikałam je wodą z mini mistera, pogniotłam, poskładałam po kilka i tak powstały zupełnie nowe kwiatki :)
Są też ręczne przeszycia, które przez jakiś czas zaniedbywałam - ale wróciły do łask ;)

Kartka jeszcze bez bazy, może więc sprawiać wrażenie płaskiej. Mam jednak nadzieję, że jest bardziej kolorowa i radosna, niż płaska ;))

Jutro postaram się pokazać Wam dla odmiany coś bardziej...mrocznego (?) :)

3 komentarze: