25 lutego 2012

Na zakończenie zimy...

...bo ja chcę wierzyć, że dzisiejsze +8 na termometrze oraz świecące słoneczko zwiastują zbliżającą się wiosnę ;-) Zrobiłam scrap na Temat Miesiąca na blogu ILS, którym w tym miesiącu jest: Mroźno, śnieżnie. Trzeba wykonać scrap z zimowym zdjęciem. No to u mnie jest - praca z fotką, którą od dłuższego czasu chciałam oscrapować, tylko pomysłu jakoś brakowało. Ale pomysł się znalazł i powstało takie coś:

Niby mroźno i śnieżnie, bo tło w chłodnej tonacji, i śnieżynka, i białe serwetki, i dużo śniegu na zdjęciu....A jednak też gorąco, bo paznokcie czerwone, bo papiery, bo trochę cieplejszych barw, bo biedronka, bo maj, bo miłość. Pierwszy raz LOsek wyszedł dokładnie tak, jak planowałam! ;)
Szkoda, że fotki samej pracy wyszły brzydkie, ale robiłam je w bardzo deszczowe popołudnie...

4 komentarze:

  1. Z braku czasu dawno do Ciebie nie zaglądałam. Teraz nadrabiając zaległości, trafiam natychmiast na cudo:)Wszystko mi się w tym LO podoba! Kolory, zdjęcie, aranżacja elementów, no i tekst. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjecie!
    Dziekuje za odwiedziny i chec zabawy z Candy, pamietaj ze mozesz to wyzwanie polaczyc z kazdym innym, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń