16 lutego 2012

Minimalizm - to nie dla mnie! ;P

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie!! Dziś chcę Wam pokazać pracę, jaką zrobiłam na wyzwanie #12 na Scrapgangu. Wyzwanie jest autorstwa Szarej. Polega na stworzeniu zielonej pracy w stylu minimalistycznym, z użyciem ćwieka/guzika i wstążki/sznurka. Bardzo się starałam, naprawdę, już bardziej minimalistycznie nie potrafiłam! No...ale średnio mi się ta kartkowa skromność udała :P Sami zobaczcie:


Zachęcam wszystkich do udziału w naszych Scrapgangowych wyzwaniach. Od tego roku przyznajemy top3, dziś pojawiły się wyniki wyzwania #11 :)

6 komentarzy:

  1. dla mnie też nie :p
    ale karteczka bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już nie przesadzaj:D jest bardzo wiosenna i zielona! a to najważniejsze:D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna jest, choć wolę Twoje wypasione kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, chociaż faktycznie jej minimalistyczność rodzi wątpliwości :D

    OdpowiedzUsuń