2 marca 2012

Bardzo kolorowa kartka urodzinowa :)

Kiedy się urodził, był taki maleńki:
a dziś kończy 2 latka! Kto?? Mój kochany Chrześniak - Tomek:
Słodziak z Niego, prawda? :)))

Z okazji 2 urodzin zrobiłam dla Tomeczka kartkę: chciałam, żeby była radosna, bardzo kolorowa :) Przy okazji wykorzystałam mapkę z wyzwania #44 na blogu Whimstical Designs, o tę (odwróciłam ją do góry nogami :P):
 Moja kartka wygląda tak (nie potrafię fotografować kartek tego typu!!):
Otoczenie dla kartki niezbyt gustowne, ale fotki robiłam na szybko w pracy (podziękowania dla Ewy za użyczenie parapetu :D :*), bo kiedy wracam do domu, to światło już nie to...

Mam nadzieję, że kartka choć w małym stopniu stanowi odwzorowanie mapki :P

Życzę Zaglądającym (a przede wszystkim: Komentującym!) wspaniałego weekendu :)

Aaa!! Zapomniałabym! :D Specjalnie wkomponowałam w kartkę girlandę (trochę się chowała pod napisem, ale jest! :P), żeby móc zgłosić tę pracę także na obecne wyzwanie kartkowe na Scrapujących Polkach :)

12 komentarzy:

  1. super karteczka...a chrześniak przeuroczy. Tylko pół roku starszy od mojej córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna karteczka!! a chrześniak:D świetne zdjęcie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie kolorystycznie wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna praca, soczyście kolorowa, wspaniała kompozycja i jeszcze fajniejszy rysunek hihi:)taki znajomy:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful card and great take on the sketch! Love the stamp image as well! Thanks for joining us at Whimsical Designs this week, hope you come back and play again!
    Hugs,
    Heather P
    www.heather-p.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fabulous easel card and just a wonderful take on the sketch!
    Also love your paper choices!
    Thanks for joining Whimsical Wednesday this week.

    OdpowiedzUsuń
  7. What a great card, easel cards are some of my favorites! I love your take on Nanne's sketch. Thanks for playing with us at Whimsical Wednesdays :) Hope to see you again soon.

    michelle
    http://mumoftwoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful Easel card, love the colors, So Cheery! Thanks for joining us over at Whimsical Wednesdays!
    ((Hugs)) Theresa

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your easel card and your take on the sketch, really fab. Thanks for joining us at Whimsical Wednesday.
    Hugs Sue W.

    OdpowiedzUsuń