16 marca 2012

Urodzinowa paleta barw ;)) CR84FN50

Rysa już odebrała paczkę, wymacała kartkę (na szczęście Jej się spodobała, pomimo dużej ilości różu, którego przecież Ryska kochana nie cierpi :P), więc mogę ją tu wrzucić - znaczy kartkę, nie Rysę ;))

Najpierw pomyślałam, że zrobię kartkę urodzinową w jakichś radosnych kolorkach z palety. Idealną wydała mi się paleta CR84FN50 z Color Challenge, o ta:
Szalone połączenie, co? :D Myślałam, że wyjdzie mi koszmarek, a jednak z efektu jestem zadowolona :)) Pomyślałam jeszcze: a gdyby tak zrobić kartkę w innym kształcie, niż zwykle? I tak powstała półokrągła kartka na bazie koła :) Chyba będę częściej korzystać z takiej formy, bo fajnie wygląda :)
Kartka jest ozdobiona również w środku, ale Wam nie pokażę :P
Starałam się, żeby mimo ciężkich kolorów wyszła dość lekka, stąd wykrojnikowa ramka wystająca za bazę, zawijaski, kwiaty, napis podklejony kosteczkami, warstwy... :)
I na dziś to już wszystko, jadę wyżywać się twórczo na ścianie... :P Miłego weekendu!!

ps. Irenko, dziękuję za fotki :*

10 komentarzy:

  1. Jest piękna! niesamowita!
    i wiecie co jest w niej najlepsze??
    że jest moja:D
    Tak!
    Moge się na nią gapić, oglądać śliczny środek, którego nie widzicie, macać, otwierać i zamykać, i gapić się dalej:P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna kartka ja także lubię robić w innych kształtach kartki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card! Love the fancy flourishes and pretty flowers! Thanks for joining along with CR84FN :)

    OdpowiedzUsuń
  4. LOVE the unique shape of this card and all of the PRETTY details, Mloda! LOVE the 4 you sentiment, too! LOVE the papers and the flourishes and the flowers! THX for playing with us at CR84FN!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo takich mocnych barw wyszło naprawdę lekko, zwłaszcza przez ten "bujany" kształt ;) Bardzo ładna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rysa "zazdraszczam" bo kartka bardzo ładna i nietypowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. FAntastyczna słodziuchna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. There are so many lovely details in your card - it's lovely! Thanks for playing along with CR84FN!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka Ci wyszła!!! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, wesoła, energetyczna ! Zaproponowane zestawienie kolorystyczne wcale nie było proste, a Ty doskonale sobie poradziłas :)). Brawo !! :)). Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń