3 marca 2012

Paris, Paris... :)

Cieszę się, że podoba Wam się moja kartka dla Tomka :) Po wczorajszej dawce kolorów nadszedł czas na nieco spokojniejsze barwy - mam do pokazania trzy prace w pastelowej, spokojnej kolorystyce :) Pierwsza z nich to wykonany w nocy tag - na wyzwanie "Paryski szyk" na blogu Craft Artwork :) Idealny temat wyzwania, żeby wypróbować nowe papiery "French Kiss" (Glitz), które zakupiłam w ScrapButiku :) Moja praca wygląda tak:

Połączyłam ze sobą motywy, kojarzące mi się z Paryżem, a także pudrowe kolory, romantyzm i elegancję (? :P). Tekturowy kluczyk z UHK Gallery potraktowałam brązowym tuszem Latarnia Morska. Dodałam perłowy ćwiek i kremowe różyczki, oraz błękitny kwiatek, który uległ lekkiej modyfikacji (wszystkie te rzeczy ze scrapcomu). Dorzuciłam niebieską wstążeczkę vintage, samoprzylepne perełki w dwóch kolorach, większą papierową różyczkę i koronkę i tag gotowy :D Świetnie mi się go robiło :)

Jeszcze tu dziś wrócę z kolejną pastelową pracą :) Mam nadzieję, że sobota upływa Wam pod znakiem tworzenia i wypoczynku :)

6 komentarzy: