27 marca 2012

Wiosenna zakładka :)

Wczoraj na scrapgangowym blogu ruszyło nowe, tym razem moje, wyzwanie, które polega na zrobieniu bardzo wiosennej zakładki do książki :) Szczegółowe wytyczne wyzwania znajdziecie TUTAJ :)

Ja przygotowałam zakładkę, która nie tylko zawiera wszystkie elementy (Wy możecie wybrać tylko jeden lub kilka i umieścić go/je na swoich zakładkach): motyle, listki, kolor zielony, brokat, ręczne przeszycia, ale też inspirowana jest cukierkowym wyzwaniem, które zaproponowała Bellaidea na swoim blogu :) Inspiracją było to zdjęcie:

A jak mnie ono zainspirowało? Na pewno do stworzenia pracy wiosennej, pełnej zieleni i nasyconej budzącą się do życia przyrodą. Forma pracy też nie jest przypadkowa - motyw otwartej bramy przyrównałam do otwartości umysłu, jakiej doznajemy, czytając książki :) Drugi element interpretacji bramy to książka jako brama = wejście do magicznego świata wyobraźni :) Mam nadzieję, że praca wykonana na wyzwanie nie musiała być scrapem? Na to niestety zabrakłoby mi czasu, i tak zdążyłam na ostatnią chwilę, bo wyzwanie trwa do dziś...

A to już moja zakładka:
i tył:
:)))
Pozdrawiam wiosennie i idę coś scrapnąć, korzystając z wolnego czasu ;)

3 komentarze:

  1. Och, ta wiosna inspiruje nas i ciągnie do zieleni, bardzo dziękuje za wspolną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna zakładka! Uwielbiam zresztą motyle...

    OdpowiedzUsuń