3 marca 2012

The Play Date Cafe PDCC121

Tak, jak zapowiadałam - powracam z kolejną pastelową, delikatną pracą :) Tym razem jest to kartka na wyzwanie #121 na blogu The Play Date Cafe :) Kartka była robiona do tej palety kolorów:
Miałam problem z tym tzw. kolorem "piwoniowym", ale w końcu znalazłam materiałowe kwiatuszki i guzik, które to elementy idealnie wpasowały się w paletę :) Oprócz tego użyłam też papieru z kolekcji One Moment in Time, ta kolekcja jest boska!! :) Jest też tektura falista, biały dabber, kwiatki zrobione z dziurkaczowych kwiatuszków, oraz mój eksperyment - motyl na kanwie. Z tym motylem to sama sobie kłopotów narobiłam :P Otóż nakleiłam kanwę na tekturę falistą (na tę płaską, równą stronę), odbiłam stempel motylka i wycięłam całość. W pierwotnym założeniu było to więc dość proste. Tyle, że miałam resztkę resztki brązowego tuszu, więc motyl odbił się niemal niewidocznie... W związku z tym wzięłam w dłoń cieniutki pędzelek, brązową farbkę akrylową i pomalowałam motylka według odbitego wzoru. Wszystko ok, tylko okazało się, że wybrałam zły odcień brązu i motyl nie pasował mi do całości... :D Zatem wszystkie czynności powtórzyłam raz jeszcze: przykleiłam kanwę na tekturę, odbiłam motylka, wycięłam, pomalowałam. I dopiero wtedy przyszło mi do głowy, że przecież mogłam spróbować odbić stempel farbą akrylową - byłoby szybciej i łatwiej ;)) Ale przynajmniej ten drugi motyl już się udał :D A całość prezentuje się następująco:

A jutro przedstawię ostatnią z pastelowych prac :)

10 komentarzy:

  1. Prześliczna! Napracowałaś się z tym motylem ;) Ale warto było!

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna. bardzo delikatniutka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. So pretty. love the flowers :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och cudowna a ten motyl.... czy ja juz mowilam ze uwielbiam motyle?

    OdpowiedzUsuń
  6. So pretty! I'm lovin' all the fantastic dimension and that trail of blossoms gives your creation such movement! LOVE! Thanks so much for playing along with us this week at The Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Very pretty! Love the flourish of sweet blooms!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Just stunning! Absolutely wonderful use of our colours. I just love how you've done that background too, it works so well with the beautiful display of flowers! Thank you so much for joining in the fun with us over at The Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a beautiful entry for this week's challenge...so glad you could play with us in The Cafe : )

    OdpowiedzUsuń