9 stycznia 2012

Chłodny ciepły wpis ;)

Nooo, udało mi się w końcu złapać trochę światła i zrobić zdjęcia mojego art-journalowego wpisu. Niestety, na Scrapujące Polki nie zdążyłam go wepchnąć, choć jest gotowy od kilku dni. Za to wyrobiłam się jeszcze na trwające wyzwanie #8 na Scrapgangu, gdzie Rysa proponuje nam zmierzenie się z chłodną paletą barw.


W związku z noworocznym postanowieniem systematycznego prowadzenia art-journala (i za namową Rysy :P), odważyłam się tknąć mój Zeszyt od Miszelki. Pierwszy wpis na temat: Początek. Coś się kończy, coś się zaczyna. 


U mnie jest to temat zaręczynowy: no bo to przecież zarazem koniec pewnego etapu w związku i początek czegoś nowego :) Postanowiłam, że mój art-journal będzie mieć formę okołotagową, tzn. centralną część każdego wpisu będzie stanowić tag :) A to dlatego, że po pierwsze: lubię robić tagi, a po drugie: w ten sposób zostawię na widoku choć część tła z tych pięknych zeszytowych stron :) No i pierwszy wpis (mniej więcej w środku Zeszytu :P) prezentuje się tak:
A sam tag tak:
 Jak tak teraz na to patrzę, to stwierdzam, że przydałyby się jeszcze wykrojnikowe zawijaski i jakieś listki z dziurkacza ;) więc chyba dopracuję jeszcze ten wpis :) A z następnym na SP muszę już zdążyć ;) Postaram się tu zaglądać częściej!

A w związku z tym, że ostatnio dzieją się u mnie same wspaniałe rzeczy, dziś podzielę się z Wami kolejną radosną nowiną: udało mi się dziś zdać egzamin na prawo jazdy!! :) jupiiii! :)

9 komentarzy:

  1. no!! wiedziałam że dasz radę!! teraz tylko ostrożna jazda i pokaż tym niedouczonym jak się jeździ!:) Gratuluję!! a wpis baardzo ładny, a Rysa mnie też namawiała... ale jakoś nie potrafię się zmobilizować ostatnio;/

    OdpowiedzUsuń
  2. super wpis:)
    jeszcze raz gratuluje władczyni pierścieni(a) i mistrzyni kierownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dzieje się wokół Ciebie i ja szczerze Ci gratuluję. Są to same pozytywne wydarzenia, buziaczki przesyłam i wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis!
    I gratulacje z okazji zdania prawa jazdy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No Młoda!!! I tak trzymać :) Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!! Super że tyle radosnych rzeczy w twoim życiu na raz ;)
    Piękny tag, podobają mi się takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wpis :)
    gratuluję kolejnego papierka Kasieńko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne kolorki z super tagiem, teraz bedziesz zdobywac autostrady. Wiec tym wieksze gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:) A wpis piękny, w tajemnicy Ci powiem, że też się przymierzam do Artjournala i już nawet okładkę zrobiłam na zeszycie Miszelkowym:)

    OdpowiedzUsuń