14 stycznia 2012

Kolorowo :)

Nazbierało mi się kilka prac, które cierpliwie czekały na sesję zdjęciową. I się doczekały :) Dziś mam wolne, więc mogłam łapać światło, a w związku z tym, że spadł śnieg jest jakoś tak jaśniej, więc i zdjęcia wyszły niezłe, pierwszy raz od listopada chyba :P

Zacznę od zaskakującej palety kolorystycznej z wyzwania Graj w kolory #27 na Art-Piaskownicy. Dziewczyny zaskakują mnie coraz bardziej swoimi połączeniami kolorystycznymi. Najpierw się krzywię, później mam ochotę spróbować, a na koniec okazuje się, że taki zestaw barw bardzo do siebie pasuje! :))

Paleta prezentuje się tak:

A to efekt moich zmagań z dużą dawką koloru :D

Tym razem załapały się tylko papiery ILSowe :)) Duży guziol od Aki ;*, dziurkaczowe motyle, serwetka bodajże od Wandy :*, wykrojnikowa etykietka od Rosse :*, są też krople akrylowe ze scrap.com.pl :) No i wyżywanie się na papierach  -stąd te wszystkie wywinięte rogi i poszarpane brzegi ;)

6 komentarzy:

  1. Też na początku nie byłam przekonana do tych kolorów, a jednak się da :) Super wyszło! Fajnie się powyżywałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ..o kurczonyyyy -pieknie wyszlo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna! uwielbiam takie kolorowe prace. tutaj tak ładnie się wszystko kolorystycznie komponuje.

    OdpowiedzUsuń