28 stycznia 2012

Moje małe modelki

Udało mi się znaleźć trochę czasu na najnowsze scrapowe wyzwanie na Scrapujących Polkach. Po raz pierwszy od wielu tygodni poscrapowałam sobie porządnie :) Poniższy scrap to tylko jedna z wielu prac, jakie powstały ubiegłej nocy :) Od razu mi lepiej, humor dopisuje i czuję się taka...zrelaksowana :) Też tak macie po twórczej nocy? :D

Wytyczne wyzwania to użycie papieru w kratkę i dodanie minimum dwóch tagów, z czego na jednym musi znaleźć się journaling. Mój LO wyszedł tak:
Postawiłam znów na ciepłe kolory, które świetnie skomponowały się z kolorystyką samego zdjęcia. Mamy tu wycinane kwiatki i listki, rozbieloną dabberem tekturę falistą, wytargane kawałki szarego papieru, wykrojnikową serwetkę, naklejki-literki, trochę drewnianych guzików (oprócz tych na dole są jeszcze te w rogach zdjęć - motylek i serduszko to również drewniane guziczki), przy napisie przysiadł też wycięty z papieru motylek :) Brzegi papierów cieniowane są dwoma kolorami tuszu pigmentowego Latarnia Morska: jasnobrązowym i brązowym. Po wielu próbach uznałam, iż połączenie tych dwóch kolorów daje najlepszy efekt postarzonych brzegów :)
W roli modelek cudowne córeczki Ewy i Sebastiana - których serdecznie pozdrawiam! :*

Troszkę szczegółów:
Całość leciutko przestrzenna - dzięki wygięciu płatków wyciętych kwiatów:


Następnym razem - dla odmiany - coś kolorowego :)

9 komentarzy:

  1. Prześliczny:)Cudne te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt warstw :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny scrap! Bardzo lubię w pracach serwetki i motyle,
    więc jestem zauroczona;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super praca. Utonęłaś w papierach i nie widać Cię na wieczornych pogaduchach.Bardzo Cię tam brakuje.Wiem... zakochana, zakręcona.... Buźka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie uchwyciłaś temat. Super scrap a modelki przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jakie piękne, śliczne. całuski
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny scrap!
    Pięknie ozdobiony :).

    OdpowiedzUsuń