23 stycznia 2012

Jeszcze jedna

Kartka na Dzień Babci - tym razem dla mojej prywatnej, najwspanialszej na świecie Babci :)) Praca inspirowana cudnymi kartkami Enczy, głównie chodzi mi tu o kompozycję - wystającą poza ramy kartki serwetkę, oraz przestrzenność wycinanych kwiatów :)

Dwa kolory - kremowy i fioletowy, bo kartka wykonana według wytycznych wyzwania #35 na blogu Lemonade. A prezentuje się tak:
Użyłam papierów i stempla Lemonade, a idealnie dopasowany kolorystycznie fioletowy tusz pigmentowy zakupiłam na scrap.com.pl :) Przeszycia jak zawsze ręczne ;)

6 komentarzy:

  1. bardzo ciekawa. fajnie e kwiaowe wycinanki wygladają

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja zawsze jestem pełna podziwu do tych ręcznych przeszyć... Super

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! :) To się nawycinałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam fiolety :) Karteczka cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wycinane motywy. Śliczna karteczka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu, po raz kolejny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie sie prezentuje kwiatkowa wycinanka ;) Podoba mi się zestawienie fioletu z kremem.

    OdpowiedzUsuń