23 stycznia 2012

Wyznanie od serca...

..czyli sezon walentynkowy czas zacząć ;) Postawiłam na cudne UHKowe papiery i duuużo cieniowania jasnobrązowym i ciemnobrązowym tuszem pigmentowym Latarnia Morska ze scrapcomu. Dodałam stempel Lemonade, który rozcięłam na trzy części, uzupełniające kompozycję :) Serduszka oraz środkową część napisu zaakcentowałam dodatkowo, umieszczając je na kosteczkach 3d, też ze scrapcomu. Mam nadzieję, że trójwymiarowość kartki jest widoczna na trzeciej fotce :) Zdjęcia robione na szybko, w pracy, na biurowym parapecie :P dlatego też na każdej fotce papiery mają inny odcień :D Ale przecież wszyscy znają te cudne kolekcje i wiedzą, jak w rzeczywistości wygląda ten papier, prawda? :)

A moja pierwsza w tym sezonie Walentynka wygląda tak:
Kartka może wyglądać nieco płasko, ale to dlatego, że nie jest jeszcze przyklejona do bazy - w ulubionym papierniczym zabrakło kremowego brystolu :P

10 komentarzy: