15 stycznia 2012

Kalendarz ścienny

Ale ten czas leci! Na Scrapgangowym blogu wyzwaniowym właśnie dobiega końca 9 już wyzwanie. Rysa proponuje nam zabawę z tematyką miłosną, ponieważ należy wykonać pracę z motywem serca :)

Ja ozdobiłam trójdzielny kalendarz ścienny, ponieważ w oryginale były na nim bardzo sztucznie wyglądające konie na łące :P Teraz jest biało-zielonkawo-niebieskawo, bo taka kolorystyka będzie pasować do naszej sypialni, którą już za niedługo sobie urządzimy :))

Białe papierowe kwiaty, błękitne i zielone krople akrylowe, oraz turkusowy tusz pigmentowy i duży motylowy stempel to produkty pochodzące ze sklepu scrap.com.pl. Dodałam też odrobinę brązowego distressa, papierowe różyczki, mniejszy motylowy stempel i sporo wykrojnikowych wycinanek - serca, zawijaski, listki i ramkę :) Rok "napisałam" na etykietce za pomocą kropek z liquid pearls :)

Teraz góra kalendarza mi się podoba, ale koniecznie muszę coś zrobić z przestrzenią między miesiącami, bo ta zieleń jakoś nie bardzo mi tu pasuje :P
 Chyba powstawiam tam jakieś papierowe koronki i jeszcze kilka motyli ;)

5 komentarzy:

  1. świetna góra! Bardzo romantyczna.

    dół faktycznie dobrze b y było czymś "przełamać" żeby sie tak nie wybijał

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu kochana to sobie pieknie scrapnęłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna robota, kalendarz super :) Będziesz mieć motylki w duszy przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń