17 stycznia 2012

Kartka dla Bartka

:) Dziś kartka dla Bartka - kolegi z pracy, który obchodził urodziny :) Bardzo się starałam zachować męski klimat kartki i nie dodawać kwiatów, motylków i wstążeczek :D Udało się! ;)

Papiery pochodzą z Lemonade (ten ciemnobrązowy) i scrapcomu, pliska zrobiona z papieru ILS. Trybiki mam z UHK Gallery, pokryłam je jasnobrązowym tuszem Latarnia Morska ze scrap.com.pl, a następnie brzegi wytuszowałam jeszcze sieną tej samej marki. Dodałam sznureczek, stempel-rower z UHK Gallery, kawałki starej książki, stempel Lemonade, trochę szarpań i kartka dla Bartka gotowa :)

Ja dla Niego kartkę, a On mi w zamian...roboty na dwa dni...Ech, kolega... ;P ;))) (pozdrowienia dla Podglądaczy z biura! :*)

7 komentarzy:

  1. super!!!
    uwielbiam taki styl:)
    nieład kontrolowany
    bardzo bardzo fajna

    A Bartek niedobrak! Wiem że urodzinowym więcej można...ale ładnie tak koleżankę pracą zasypywać??

    Pozdrawiam Auorkę, Barka i wszystkich czytających:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kompozycja! Fajne kolorki!
    Baaardzo męska!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. haaaaaaaaaaaaa piekna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka! Rewelacyjne dodatki i super kolorystyka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super klimacik wyszedł, jak najbardziej męski ;)

    OdpowiedzUsuń