13 listopada 2011

Miłość w kolorze blue :)

Na wyzwaniowym blogu sklepu scrapki.pl pojawiło się bardzo przyjemne, 16 już wyzwanie. Tym razem trzeba wykonać zawieszkę w kształcie serca, w której dominującym kolorem jest niebieski, i na której musi pojawić się brokat.
Niebieski to mój ulubiony kolor, a obecnie mam też fazę na motyw serca (co widoczne jest choćby na kartkach dwa posty niżej :P), więc z zapałem zabrałam się do pracy :) I mam już swoją niebieską zawieszkę :) Która w wersji "na leżąco" prezentuje się tak:
Na zawieszkę składają się dwa serca różnej wielkości. Większe z nich obkleiłam papierem ILS, w środek wkleiłam tekturowe serduszko, obłożone znanym Wam już materiałem w groszki. Materiał delikatnie rozbieliłam dabberem (ze scrapcomu). Na środku serduszka umieściłam niebieski kwiatek, zrobiony z 9 dziurkaczowych kwiatuszków. Środek kwiatka to niebieska perełka. Duże serce otoczyłam perełkami z liquid pearls w kolorze Baby Blue.
Druga, mniejsza część zawieszki to serduszko obklejone papierem z GP. Tu dodałam obowiązkowy brokat: brzegi serca pokryłam turkusowym brokatem, a następnie utrwaliłam go brokatową mgiełką do paznokci ;) W środek wkleiłam taki sam kwiatuszek jak na dużym sercu, żeby zachować spójność kompozycyjną pomiędzy elementami zawieszki :)
Poszczególne elementy pracy (element do zawieszenia oraz oba serduszka) połączyłam ze sobą za pomocą niebieskiej koronkowej tasiemki. Dodatkowo pomiędzy sercami umieściłam metalową zawieszkę, która współgra ze stylem elementu do zawieszenia - gdybym zrezygnowała z tej dodatkowej metalowej ozdoby, łańcuszek nie pasowałby do całości, a tak wszystko gra i buczy ;)

Wszystkie zdjęcia są trochę przekłamane, próbowałam w programie graficznym pozbyć się nadmiaru szarości i zieleni ze zdjęć, ale średnio mi to wyszło....

A na koniec jeszcze zawieszka wisząca sobie na ścianie :)
Ozdoba jest dość duża - liczona od metalowego łańcuszka, aż po najdłuższy kawałek koronki na dole, ma 32 cm długości :)

13 komentarzy:

  1. Piękna zawieszka, ta metalowa ozdoba świetnie się wkomponowała w charakter pracy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ..ale cudeńko - śliczna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba - bardzo delikatne i przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj gra i buczu ...i to jak! Śliczna, aż zawie...chę złapałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny duet...podobają mi się metalowe dodatki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory! Podoba mi się pomysł połączenia dwóch serc - w końcu przecież oto chodzi, żeby dwa serca się odnalazły. Piękna interpretacja tematu wyzwania. Cudna jest ta niebieska koronka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłość w kolorze blue w Twoim wykonaniu zdecydowanie do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń