2 listopada 2011

Czas na candy!!!

Oj, dłuuugo zwlekałam z obiecanym candy. Chyba trochę zbyt długo... Ale nazbierało się teraz kilka okazji do świętowania i już dłużej czekać nie mogłam :D

- po pierwsze: liczba Obserwatorów bloga przekroczyła setkę :O Dziękuję Wam bardzo za to, że chcecie z własnej, nieprzymuszonej woli tu zaglądać! ;) :***
- po drugie: to co się dzieje z licznikiem odwiedzin wprawia mnie w stan radosnego osłupienia! :*
- po trzecie: wygrałam ostatnio w kilku wyzwaniach i bardzo się cieszę, że moja pasja się rozwija, a ja nabywam nowe umiejętności :))
- po czwarte: gdzieś w międzyczasie przegapiłam rocznicę powstania bloga ;))
- po piąte: powstało nowe miejsce w sieci: mówię o TYM. Jeszcze nie rozkwitło, jeszcze nie żyje pełnią życia, ale już jest. Jest ważne dla mnie, dla Rysy, dla Maggie i dla Szarej. I wierzę, że z czasem znajdzie się jeszcze kilka osób, dla których to miejsce będzie ważne :)

A teraz o nagrodzie w candy :D Myślałam i myślałam: co mogłabym Wam podarować? Czym mogę się podzielić? Czego mam najwięcej? Olśniło mnie wczoraj, kiedy przycinałam sobie wszystkie ścinki i resztki do postaci kwadratów i prostokątów (takie zboczenie :P) :D

Do wygrania są zatem:
- papiery 15x15, sztuk 19, a może i coś jeszcze dorzucę ;) Są tu papiery zagraniczne i polskie;
- duży materiałowy storczyk;
- garść materiałowych i papierowych kwiatów;

Ale to tylko dodatki. Bowiem candy nie bez powodu nazywa się: papierowe!
Główną nagrodą będzie komplet mojego autorstwa, najprawdopodobniej złożony z trzech scrapbookingowych elementów, w kolorystyce wybranej przez Zwycięzcę!

A dodatkowo - dodatkowo, bo nie wszystkim to potrzebne - zestaw tzw. "ścinków i resztek" różnorodnych papierów!! Owe "ścinki" to nie tylko małe paseczki i odpady papierów, wiele z nich ma rozmiar zbliżony do 15x15, są też kawałki 15x30, spokojnie można więc stworzyć z nich kartkę, zakładkę do książki, czy zawieszkę. Ścinki są mixem polskich papierów scrapbookingowych, w różnych wzorach i kolorach :)

Na życzenie Zwycięzcy do paczki mogę dorzucić dziurkaczowe listki MS, motylki MS, może jakieś wycinanki z wykrojników... :)

Żeby Was bardziej zachęcić, zrobiłam fotki kilku fantów:
UWAGA, ZANIM PRZYSTĄPISZ DO ZABAWY, ZAPOZNAJ SIĘ Z ZASADAMI!
A zasady - jak zwykle u mnie - ciut różnią się od ogólnie znanych ;)

- wyraź chęć uczestnictwa w zabawie, zostawiając komentarz pod tą notką do dnia 05.12.2011 do godziny 23:59;
- zapisywać mogą się wszyscy chętni, zarówno osoby posiadające blog, jak i te bez bloga. Blogujący mają obowiązek pobrać poniższy baner (autorstwa kochanej Rysy :****) i umieścić go w pasku bocznym swojego bloga, wraz z linkiem do notki z candy; osoby bez bloga mają obowiązek zostawić w komentarzu swój adres mailowy
- BARDZO WAŻNE: zostawiając komentarz KONIECZNIE ZAZNACZ, czy chcesz otrzymać także oferowany zestaw ścinków. Jeśli główny Zwycięzca candy nie będzie chciał ścinków, wylosuję drugą osobę - spośród tych, które zadeklarują chęć przygarnięcia kawałków papierów :) Także w candy może być jeden zwycięzca, a może ich być dwoje :) Wszystko zależy od Was!! Bardzo proszę, aby pamiętać o tym punkcie zasad, nie chcę dopytywać każdego uczestnika zabawy, co robimy ze ścinkami - uszanujcie mój czas!
- candy otwarte jest dla wszystkich chętnych: z kraju i zza granicy, jednak bardzo proszę o ZAZNACZENIE W KOMENTARZU, GDZIE MIESZKACIE (chodzi o kraj, nie o miasto), abym miała jakiś pogląd na możliwe gabaryty przesyłki. Dziękuję za zrozumienie!

Banerek do pobrania:

Wyniki losowania postaram się opublikować 6 grudnia 2011 roku :)
Zachęcam do zapisywania się i życzę powodzenia w losowaniu!

121 komentarzy:

  1. Pierwsza Haha! Nie mogło mnie tu zabraknąć:D Super candy!
    Na scineczki tez jestem chętna:D Ale w 2 losowaniu - tzn jesli jakims cudem wygram to chce żeby bylo 2 losowanie scinkow:D

    pozdrawiam i lece zabanerowac na blogu:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj.Oczywiście że jestem chętna i zapisuję się na smakołyki oraz na ścinki także jestem chętna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja druga :) I ścinkom mówią też TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również staję w kolejkę i robię już miejsce na ścinki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiłaś się Kasieńko u mnie, więc i ja ustawiam się u Ciebie z wielką chęcią przygarnięcia wszystkiego co tylko zechcesz podarować z okazji Candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustawiam się w kolejce po ścinki i cukieraski, bo łasuch ze mnie. Kraj zamieszkania Poland ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak się nie zapisać? :) Jeśli jakimś cudem zostanę wylosowana, to chętnie ścinkami się podzielę - i jeśli się zgodzisz, to sama wybiorę "zgarniacza ścinkowego":)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią się zapisuję, a że łasuch ze mnie i jeśli jakimś cudem wygram to przygarnęłabym wszystko :)
    mikr13@wp.pl
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe no jak nie jak tak:] i ścinki też z chęcią przygarnę:] lecę wrzucić banerek do mnie:] mieszkam w Polsce jak wiesz:]

    OdpowiedzUsuń
  10. na wszystkie ścinki mówię TAK....bo wszystkie słodkości są miłe dla serca!:)....a i motylkowe i wycinankowe piękności tez z miłą chęcią przygarnę:)
    oczywiście jestem z Polski......więc z pięknego dolnośląskiego miasteczka przesyłam pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. po takie słodkości ustawiam się w kolejce i najchętniej zgarnęła bym wszystko i papiery i ścinki i motylki i listki i co tylko masz na zbyciu....

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja żem z Polski. Zapisuję się i wszystko by mi się przydało :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pazerna na ścinki Mizia z Polski również staje w ogonku po słodycze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. w kolejce kolejna, Polska, ścinki raz poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam
    Jestem z Polski:)Nazywam sie Ania i jasne ze oprocz glownej nagrody chce i scinki.Super candy
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne candy,zaznajomiona z zasadami odpowiadam,że Polska i ścinki jak najbardziej przygarnę;)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią przygarnę wszystko, jak to początkująca ;) kraj: Polska
    p.s. cieszę się, że pomyślałaś i o tych 'bezblogowych';)
    kobitka008@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyłączam się do zabawy
    - ścinki tak
    - kraj - Polska

    OdpowiedzUsuń
  19. Ustawiam się grzecznie w kolejce - ścinki - bardzo chętnie, w pracy z dzieciakami przydają się wszystkie resztki i ścinki te duże i małe :)PL :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To i ja sie ustawie i scinki chetnie przyjme, moze maz mnie nie wyrzuci z nimi hehhe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się :) Ścinki chcę. Mieszkam w Szwajcarii, ale przesyłkę spokojnie można wysłać na adres w Polsce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam sie w kolejce! Chętnie przygarnę również ścinki! Kraj - Polska:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie, ścinki są u mnie mile widziane. Jeśli wygram proszę wysłać paczkę do Polski :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  24. i ja i ja :D a skrawki chętnie przytulę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe candy, więc i ja stanę w kolejce, szczególnie, że przesyłka krajowa ;) A ścinki chętnie przygarnę - mogłaby zamówić z nich motylki albo listki, bo sama nie mam takich dziurkaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się na wszystkie skarby (razem ze ścinkami). Jestem z Polski :)

    www.magdalenardo.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dołączam się do kolejki. Jeśli się uda- to poproszę również ścinki :))))
    (Polska)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też jestem chętna w zatonięciu i w papierach i w ścinkach :)Pozdrawiam :) (Polska)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem chetna na scinki jak najbardziej. Mieszkam w Irlandii, ale na swieta bede w Polsce. Jezeli jakims cudem uda mi sie wygrac nie bedzie problemu z odbiorem wysylki w Polsce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hejka kochana :* ja rowniez staje w kolejce, z chceciaa przygerne wszystko co sie da, scinki, skrawki i wszystko co dasz :P

    Jestem z PL i zapraszam do mnie (jak zwykle :):
    http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kuszące papierki (ścinki tez poproszę) - Polska
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja, czyli początkująca, z Polski, przygarnę chętnie bardzo wszystko - i główną wygraną i ścinki. no, to pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja z chęcią przygarne na swe biureczko całą paczuszkę:)
    scrap-olki@wp.pl
    Życze jeszcze wielu takich okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne candy! Zapisuję się!
    Na ścinki też jestem chętna, ale tylko w drugim losowaniu (o ile będzie)!:-)
    Za to wycinanek dziurkaczowych nie odmówię!;-)
    Jestem z Polski!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :) Chętnie przygarnę ścinki. Jestem z Polski :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszelkie ścinki zagospodaruję! Wycinanki pożądane bardzo, jaki i wszelkie przydasie. Kwiatki oddam,bo mam w nadmiarze. Mieszkam w Polsce. Zapraszam również na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Z wielką rozkoszą dopisuję się do listy chętnych:)

    I jestem osobą niewybredną:)
    Więc myślę że skrawki i dodatkowe drobiazgi także cieszyłyby moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem chętna :)
    A i papierkami i drobiazgami nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się, baner umiesciła, obserwuję także bloga.;)
    i w razie wygranej chętnię przygarnę WSZYSCY, gdyż dopiero zaczynma bawić się w te rzeczy i naprawdę nie pogardzę niczym co wpadłoby w me łapki;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ustawiam się w kolejce, a ścinki chętnie oddam drugiej wylosowanej osobie, niech ktoś jeszcze ma radość z wygranej.
    Pozdrawiam
    Magdalena
    quitemaxwork@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapisuję się :)
    justynka68@poczta.onet.pl
    Polska
    Z chęcią bym przygarnęła ścinki :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ooo jakie candy!;) Z chęcią się zapiszę i na papierki i na "ścinki";)
    from Poland;)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. i ja z chęcią się zapiszę na główne cukierasy i na ścinki papierów też :) mieszkam w Polsce.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Z przyjemnością próbuję szczęścia :) Ścinki proponuję do drugiego losowania :)
    Pozdrowienia, oczywiście z Polski ;)
    ania19954@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ustawiam sie w kolejce. A ścineczkami nie pogardzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. i ja staję w kolejce i ścinki też fajna sprawa:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie no,takiego candy to ja nie mogę przegapić!
    i jeśli mi się poszczęści,to ścinki także poproszę;)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuję się z przyjemnością i ścinkom i wycinankom mówię zdecydowane tak:)Jak narazie Polska,oby jak najdłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie się wpisuję-razem ze ścinkami.Polska.asus_33@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Cóż,cukierek wygląda bardzo apetycznie;)zatem skuszam się:)
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. miło byłoby przygarnąc papiery i ścinki:)
    ale nie byłoby dla mnie problemem żeby podzielić się wygraną z inna scraperką:)
    Pozdrawiam,
    scrapfantazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo, bardzo jestem chętna na wszystko:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. i blogger mi się zwiesił, za szybko dodałam komentarz a później nie mogłam się zalogować:(
    a chciała dodać tylko, że z Polski jestem

    OdpowiedzUsuń
  54. chętnie przygarnę twoje słodkości, na ścinki też bym miała ochotę, lecz jeśli wygram nagrodę główną pragnę się podzielić z innymi uczestnikami zabawy, więc zostawiam ścinki na drugie losowanie (Polska)

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam, chyba pierwszy rz tu zaglądam
    Więc żeby niczego nie brakło
    to baner jest juz u mnie na blogu,
    jeśli bym wygrała to proszę na ścinki losować kolejną osobę- nie można zawsze być samolubem:P
    Mieszkam w polsce:)
    Pozdrawiam i zapraszam na candy u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja chętnie przygarnę słodkości w całości:) ścinki zawsze mile widziane, patrz: zawsze wykorzystane:)Pozdrawiam cieplutko:)
    ps. Mieszkam w PL

    OdpowiedzUsuń
  57. :) Efciak z kraju polskiego również ustawia się w kolejce :) A że recykling jest w modzie i przy okazji jest rzeczą bardzo pozytywną to na ścinki również jestem chętna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Z przyjemnością się zapisuję:-) Chętnie się podzielę ścinkami:-)

    OdpowiedzUsuń
  59. próbuję szczęścia
    Polska
    Jeśli wygram to niech ktoś tez dostanie coś :) chętnie sie podzielę

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapisuję się z chęcią. Na ścinki również mam ochotę :) A mieszkam sobie w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  61. zapisuje się . mam ochote na wszystko razem ze scinkami :) a mieszkam w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. ścinki, ścineczki, ścinunie... bardzo chętnie, ale jeśli wygram- o matko jedyna, OBY! :)- to się podzielę.. Bo taka ze mnie matka- POLKA :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Grzecznie ustawiam się w kolejce i zapisuje się na wszytko
    A mieszkam w Polsce :)

    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  64. Rzeczywiście masz dużo okazji do świętowania!

    Ustawiam się w kolejce, bo nagroda świetna - także ścinki! Też zawsze zostawiam resztki, i zwykle prędzej czy później je wykorzystuję :)

    Aaa, mieszkam w Polsce.

    Zapraszam też na moje filcowe cukierasy.

    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  65. Witaj.
    Zgłaszam się. Dopiero gromadzę przydasie do karteczek, ponieważ zaczynam z nimi przygodę.
    Będę szczęśliwa jak wygram ścinki.
    -Polska.
    Pozdrawiam, miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja jestem z Polski i dołączam się do zabawy bardzo chętnie. Ścinki pozostawiam drugiej wylosowanej osobie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Dopisuję się oczywiście i ścineczki też chętnie przyjmę - wszystko może się przydać.:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    A i mieszkam w Polsce.:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam! Chętnie dołączę do Twojej zabawy:)
    Mieszkam w PL, przygarnę chętnie ścinki i motylki z dziurkacza :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  69. Z wielką chęcią zapisuje się na Twoje candy.
    - mieszkam w Polsce,
    - ścinki chętnie przygarnę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja się przyłączam :) Jestem z Polski i ścinki też są u mnie mile widziane :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Z wielką chęcią zapisuję się - wszelkie ścinki mile widziane (Polska
    Pozdrawiam serdecznie)

    OdpowiedzUsuń
  72. Po takie słodkości to ja chętnie stanę w kolejce,
    przygarnę i ścinki i wycinanki.
    Pozdrawiam z Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Witam
    Chętnie się zapisuję do twojej zabawy ! Ścinkami podzielę się ewentualnie z drugą osobą bardzo chętnie :D nie jestem zachłanna hihi
    Ja mieszkam w Polsce więc wysyłka bliska :D
    Zapraszam cię do mnie do mojego nowego blogu z którym się męczę i nie wiem czy tego nie rzucę.... Ale i u mnie mała zabawa na początek..
    http://nibyswiat.blogspot.com/2011/11/serduszkowa-zawieszka.html

    OdpowiedzUsuń
  74. Fajne candy. Mieszkam w Pl, na ścinki też się chętnie załapię :)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  75. chętna na candy ze ścinkami również, Polska :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratulacje i najlepsze życzenia!!!
    O jejku!!! Cudowne candy!!! Ścinki koniecznie!!!! (Polska)
    Zapisuję się z radością!

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapisuję się oczywiscie świetne Candy i zapraszam do mnie na Candy :) ścinki tak kraj Polska

    OdpowiedzUsuń
  78. Jestem chętna na wszystko :D
    I Ścinki i nie ścinki :)
    Pozdrawiam z Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Z przyjemnością ustawię się w kolejce, również po ścinki ;)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i pozdrawiam również z Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  80. dłuuuga kolejka.. ale może się poszczęści ;)
    ścinki i dziurkacze jak najbardziej chciałabym również, ponieważ jestem początkująca i nie mam wiele tego typu gadżetów. Staram się radzić sobie bez nich i robię dużo "eko-kartek" czyli z materiałów, które mam pod ręką. ale nic nie zastąpi ładnie wyciętych dziurkaczem elementów i odpowiednich materiałów...
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w odwiedziny.
    ps: z Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. zapisuje sie pomimo tylu chetnych osob;) scinki sa jak najmilej widziane;) sama kolekcjonuje je i czasami jak znalazl w zabawie z pappierem;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja również zgłaszam się na przepiękne przydasie :)
    Jeśli chodzi o ścinki to z chęcią je przygarnę :)
    a kraj Polska :)
    meil: martulapd@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Piszę się na papiery i ścinki również. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się do zabawy :) Mieszkam w Polsce, a ścinki równiez przygarnę. Zapraszam też na ornamentowe wyzwanie do mnie :) http://miriamart-decu.blogspot.com/2011/11/wyzwanie-1-ornamenty.html

    OdpowiedzUsuń
  85. przygarnę wszystko:) pozdrawiam gorąco z Polski:) rudanetta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja również z chęcią przygarnę wszystko:))

    OdpowiedzUsuń
  87. Smerfnie się wpisuję ;)

    Z Polski oczywiście ;)

    Ścinkami się podziele- niech i druga osoba ma trochę radości ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Zapisuje sie (Polska), na ewentualne scinki tez :)
    www.scraperiada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. jejku tylko cudności. już widze w ścinkach ulubione papiery. no nic moze to nie dobrze, ale chętnie przygarnęłabym wszystko :) ścinki i wycinanki mile widziane:)pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  90. Staję w ogonku (Polska ), jestem chętna na papierowe resztki i dzirukaczowe oraz wykrojnikowe motywy

    OdpowiedzUsuń
  91. Rewelacyjne candy :).

    Zapisuję się z wielką chęcią i jeszcze z większą nadzieją na wygraną :).

    Ścinki też poproszę, a mieszkam w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  92. nie mam szczęścia ale spróbuję... może akurat :)
    Dołączam do długiej kolejki.
    Miejsce : Poland :D

    a co do ścinek to podzielę się nimi tzn. wylosuję szczęśliwą osobę, jak można :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  93. superatrakcyjne candy, gdyby udalo mi się wygrać, oczywiście reflektuję na ścinki i wycinancki :) a mieszkam w polsce. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  94. Kolejna Polka dołącza się do zabawy :) Z chęcią przygarnę Twoje słodkości, oraz ścinki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  95. Jestem chętna i na ścinki i na całą resztę :) ścinki jak nie sama to wykorzystam w pracy z dziećmi :) Oczywiście moje miejsce na ziemi to Polska!
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  96. dołączam do zabawy z POlski:) wspaniałe słodkości i ścinki też chętnie przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja również dołączam do świetnego losowania pięknych candy, także z Polski. Jako, że uwielbiam ścinki z chęcią bym je przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
  98. zapisuję się też na ścinki, polska
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Zapisuję się, ścinki z chęcią przygarnę. Mieszkam w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  100. Nieśmiało również się ustawię w kolejce:) Ścinki przyjmę z otwartymi ramionami :D
    Mieszkam w Polsce.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    morrigu.morrigan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Kolejna Polka ustawia się w kolejce:) Ścinki też przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Witam, chętnie wezmę udział w losowaniu. Oczywiście także ze ścinek zrobiłabym użytek, chociaż miło by chyba było, żeby wygrały dwie osoby, a nie tylko jedna i myślę, że ktoś kto by dostał "ścineczki" jako drugą wygraną byłby równie usatysfakcjonowany, co główny wygrany, także nie chciałabym być pazerna, choć przyznaję, że jak to się mówi "wszystko się przyda". Pozdrawiam! Polska :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja też się zgłaszam:)i ścinki przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się :) Ze ścinkami poproszę :)
    Polska
    Informacja na blogu: troja.pinger.pl
    trojanda@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. Zacne grono pod tym candy ;-). Dołączam i ja! Poproszę o wszystko ;-).
    Pozdrawiam grudniowo!
    Magda
    (lamawosiak@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  106. Dołączam się do długiej kolejki. Ponieważ jestem początkująca , to każdy skrawek papieru się przyda , dlatego też ścinki mile widziane ;-)
    Pozdrawiam z Polski.

    OdpowiedzUsuń
  107. Wszystko jest bardzo atrakcyjne i papier i ścinki chętnie przygarne i jedno i drugie
    Beakie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja bardzo chętnie przygarnę wszystko, ścinki, nie ścinki, motylki i gąsienice też ;)
    pozdrowienia z Opola!

    OdpowiedzUsuń
  109. I ja z chęcią się zapisuję :)
    Materiałów zawsze mało więc z ogromną chęcią przygarnę również ścinki ;)
    Serdeczne pozdrowienia z Wielkopolski!

    OdpowiedzUsuń
  110. ścinki chętnie też przyjmę ;)
    A mieszkam w Polsce :)
    wycinakni też znalazłyby u mnie miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Dopisuję się do długiej listy.. fantastyczne candy :)
    Bardzo chętnie przygarnęłabym wszystko co oferujesz, ścinki itp...
    Serdecznie pozdrawiam ze Śląska :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Kolejka długa, a ja na końcu stoję- chętna na wszystko co rozdajesz:)
    iwona.spadlo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy. Niech ścinkami ucieszy się inna osoba :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda

    OdpowiedzUsuń
  114. bardzo bardzo bardzo chętnie dołączę do zabawy...
    scrapbooking to niestety nie moja bajjka :( ale skoro oferuejsz ścinki i jeszcze mówisz, że można z nich zrobić zakładki... hmmm może ścinków nie będzie mi szkoda marnować? jak sądzisz...?
    chętnie nauczyłabym się Tworzyć kartki i zakładki...
    pomożesz mi w tym?
    i mieszkam w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. To i ja ustawię się na szarym końcu. Ścinki mogę oddać innej osobie :-) Jestem ze świętokrzyskiego :-) Pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
  116. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  117. no to ja na koniec ... oczywiście liczę na szczęście, a nóż się uśmiechnie ... przygarnę wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Mam nadzieję, że mój komentarz dotrze przed 24:00!
    Poproszę również o ścinki i inne cudowności z dziurkaczy i wykrojników ;}
    Mieszkam w Małopolsce.
    Pozdrawiam cieplutko =}
    Asiek
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń