5 listopada 2011

Eksplozja kolorów :))

Wyzwanie na SP sprawiło, że po raz pierwszy zrobiłam scrap, w którym tło stanowi tektura i który ma wymiary 21x21 cm (bo nie miałam większej tekturki niż A4). Z odciętego z bazy pasa zrobiłam ozdobny border pod zdjęciem ;)

Dodatkowym wymogiem było użycie białej farby. U mnie - w formie dabbera - rozjaśnione narożniki i fragmenty krawędzi. Główną ozdobę scrapa stanowią powycinane, postrzępione i potuszowane kawałki różnych papierów, ułożone w fantazyjne wzory ;) Do tego kwiat skomponowany z 3 papierowych kwiatuszków, ćwiek, listki, motylki, dwa guziki i kwiatowe wycinanki z GP i cała przestrzeń pracy zagospodarowana ;))

Kolejną wytyczną było użycie w pracy dodatków w co najmniej 3 kolorach, dlatego poszalałam z barwami ;)) Na moim LO są elementy w kolorze turkusowym, błękitnym, zielonym, żółtym, fioletowym i różowym :)
Papierowe kwiaty i biały dabber pochodzą ze scrapcomu. Papiery to totalny mix polskich firm ;)


Scrap stanowi upust mojej wczorajszej radości - dowiedziałam się bowiem, że przede mną ostatni weekend, niczym nie różniący się od całego tygodnia. A od poniedziałku zaczynam pracę! :))
Udanego wypoczynku :*

7 komentarzy:

  1. Świetny skrapik! Prawdziwa eksplozja kolorów :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałaś pracę!! straaasznie się cieszę!! odpoczywaj póki możesz:]
    co do scrapka jest na prawdę super radosny:] w pierwszej chwili myślałam, że to na to wyzwanie - http://art-piaskownica.blogspot.com/2011/11/recykling-8-ki-kartonowe-pudeko.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooooooooooow!!! Jest :) GRATULACJE :) Ależ się cieszę:))) No a scrap fajniutki, ciekawe połączenia różnych papierków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i mocno energetyczny scrap !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!!
    Fantastyczny scrap!!!
    Świetna kompozycja :)
    No i te kolory... miód :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome work, thanks for sharing!
    Hey, Pixie Dust Paperie is having a giveaway, we have 4 prizes this month, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń