5 maja 2012

W ogrodzie miłości...

Zawsze sądziłam, że bogato zdobiony papier nie nadaje się do robienia scrapów, bo możliwości zdobienia są bardzo ograniczone. A wczoraj przekonałam się, że wzorzyste papiery również nadają się do robienia LO'sów :)

Pracę przygotowałam zgodnie z wytycznymi Wyzwania #9 w Kreatywnym Zakątku. Należało zainspirować się fragmentem wiersza:

"... A słowik w bzach zawodzi w głos,
śpiew niesie się po perłach roś 
I noc srebrzystobiała 
Miłością dyszy cała ..." 

Potraktowałam tę strofę zupełnie nie polonistycznie, czyli dosłownie. Jest słowik, który przysiadł na zdjęciu, jest dużo perełek (coś perłowego to dodatkowy wymóg wyzwania), jest noc - na zdjęciu, a przede wszystkim można chyba powiedzieć, że mój scrap Miłością dyszy cały... :) Widać to choćby po tematyce zdjęcia, szyldzie zamieszczonym w prawym górnym rogu, fragmencie wiersza Marii Słomak-Sojki, czy kryształowym serduszku słowika :)

Użyłam tu pięknych papierów Magicznej Kartki, perełek w płynie, samoprzylepnych półperełek, bawełnianej koronki, papierowych serwetek, strony ze starej książki, tekturek Scrapińcowych, tagów z kolekcji One Moment In Time ScrapeCake, brązowego tuszu pigmentowego, zielonego perfect pearls, perłowych guziczków i trochę kosteczek 3D :)

Rzut oka na szczegóły:
 Tutaj widać bawełnianą koronkę, pod którą zrobiłam z perełek w płynie taką drugą, niby-koroneczkę. Widać też, że każdy z najbardziej wysuniętych punktów serwetki ozdobiony jest różową półperełką. Brzegi zdjęcia ozdobiłam białymi półperełkami. Wykrojnikowy ptaszek został wyposażony w kryształowe serce :D i delikatnie przyciemniony brązowym tuszem. Tekturki zostały potraktowane bezbarwnym tuszem Distress, a następnie pokryte zielonkawym perfect pearls

Z małego arkusza papieru z Magicznej Kartki wycięłam kremowe różyczki i listki i przyozdobiłam nimi zdjęcie, przyklejając kwiaty kosteczkami 3D.

I to wszystko :)

W związku z tym, że scrap jest bardzo kwiecisty  i ogrodowy (ogród jako ogród i ogród miłości :D), zgłaszam pracę także na dwa inne wyzwania:

Na blogu Alphabet Challenge Blog, gdzie trwa wyzwanie G for Garden

oraz na forum Scrappasjon, gdzie trwa wyzwanie tematyczne: Ogrody.

Na dziś to już wszystko, dziękuję za uwagę ;)

11 komentarzy:

  1. Nie jest tak strasznie różowy, jak spboe wyobrażałam.
    Bardzo fajny wyszedł. Baaardzo romantyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :)
    Tak patrzę na Twoje prace i zastanawiam się czy nie zrobiłabyś dla mnie kartki na dzień matki - w tamtym roku kupiłam kartkę u Enczy (klik) i mamie się bardzo podobała ręcznie robiona kartka, więc w tym roku też bym chciała coś takiego jej wysłać ;) Jakbyś miała czas to odezwij się do mnie mailem :)
    Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, romantyczny scrap! Dużo cudownych szczegółów!

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawiam:)
    Ayeeda - Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle tu kwiatów, perełek, koronki. To się nazywa umiejętność nadania romantyzmu pracy. Piękna oprawa dla tak zmysłowego zdjęcia.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Lakuna - Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Śliczny pocałunek na zdjęciu, pozdrawiam konkurentkę i powodzenia życzę - słodki ten twój scrap naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous LO thank you for joining us at Alphabet challenges for our *G for Garden* challenge
    Hugs Shaz

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny,romantyczny i kipiący miłością ogród ;)
    bardzo dziękuje za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie
    Rydia - Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful layout, lovely flowers! Thank you for taking part in the Alphabet's 'Garden' challenge xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna podający klimat wiersza:)

    Zapraszam do odwiedzin u siebie

    OdpowiedzUsuń