19 maja 2012

Starociowy scrap

Kiedy czasu na scrapowanie jest jak na lekarstwo, często okazuje się, iż każda z wykonanych prac powstała na jakieś wyzwanie ;-) Mój dzisiejszy scrap to odpowiedź na tematykę wyzwania Hopmartu: Szuflada Babuni,
 w połączeniu z paletą kolorystyczną Magicznej Kartki:
Mój scrap wygląda tak:

Zdjęcie, którego użyłam w pracy, nie zostało poddane żadnym obróbkom w programie graficznym. Dwa lata temu znalazłam się na chwilę w miejscu, gdzie wszystko było czarno-białe i starodawne, naprawdę odbyłam wtedy małą, delikatnie oszukaną podróż w czasie, więc tytuł pracy idealnie pasuje i do tematu wyzwania i do samej fotki, którą oscrapowałam :)

A sama praca? Starałam się, aby zawierała jak najwięcej "babcinych" smaczków :) Jest więc samotnie wędrujący po scrapie pająk (wylazł ze strychu :P), pochodzący ze starej, babcinej broszki:

Jest stary wisiorek-różyczka, są szydełkowe kwiatki - niektóre z nich wykonała moja babcia :), są stare guziki m.in.z zimowego płaszcza babci (ten wielki, czerwony :D), jest zamszowy kwiat wycięty z zamszu, który też pamięta stare czasy, a cała kompozycja zamknięta została...falbanką ze starej, babcinej bluzki :D

Inne smaczki, już nie z szuflady babuni, to papierowy wachlarzyk, szklany dymny ćwiek, duży perłowy ćwiek, zagubiona wśród staroci ćma, pożółkły fragment książki, papierowa serwetka, chlapnięcia distressem z atomizera, cieniowane brzegi papieru, klimatyczny papier w zegary, ręcznie wycinane i gniecione listki oraz kilka ziarenek kawy, który nadaje pracy niesamowity aromat :))
 
I jeszcze rzut oka na całość:
Na dziś to już wszystko, zapraszam na początku tygodnia, będę się chwalić gościnnym występem... :))

5 komentarzy:

  1. Alez bogata ta Twoja babcina szuflada, choc w niej same skarby ukryte wiec sie nie dziwie. A fotografia zaskakujaca, super dodala klimatu

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny scrap:)ile skarbów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca! Stworzyłaś prawdziwie babciny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ u Ciebie dużo starociowych elementów i jednocześnie przykład jak z wielu moznaby rzec "niepotrzebnych" rzeczy można zrobić tak piękny scrap :)) Dziękuje za udział w wyzwaniu HopmArt

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny scrapek :) tyle w nim detali...dziękujemy za udział w zabawie w HopmArcie :)

    OdpowiedzUsuń