26 maja 2012

Kropeczki i On :)

Miałam sprzątać nasze gniazdko, ale...najpierw musiałam dokończyć scrap na najnowsze wyzwanie na Scrapujących Polkach :D  Wytyczne bardzo przypadły mi do gustu, a później znalazłam jeszcze idealny papier i idealne zdjęcie, no i od razu zabrałam się do pracy :) Scrap zrobił się niemal sam :) Trochę szkoda, że nie potrafię robić scrapów wielowarstwowych, z mnóstwem szczegółów i szczególików... Ale taki ugrzeczniony scrapek też jest ok... :)

Jest wymagane tło w kropki, są chorągiewki i proporczyki... :) A oprócz tego: trochę tekturek, brązowy distress, kostki 3D, wycinane z papieru motywy (listki i chmurki), udawane przeszycia oraz kropeczki - wszystko robione czarnym żelopisem, trochę guzików i mój Narzeczony najcudowniejszy, z głupkowatą miną i buźką wypchaną precelkiem :D

Życzę Wam cudownego weekendu!

ps. sama nie wierzę w to, co się dzieje. Dostałam kolejne wyróżnienie!!! Tym razem za pracę na wyzwanie #9 w Kreatywnym Zakątku
:))))) Z ochotą kolekcjonuję kolejne wyróżnienia, muszę je kiedyś wszystkie wstawić na blog :D Każde jedno daje mi tyle radości i ochoty do dalszego tworzenia, że nawet sobie tego nie wyobrażacie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz