27 maja 2012

Granatowy, błękitny i...czerwony!

Wczoraj skleiłam szybciutko kartkę tagową według najnowszej palety PDCC133:

Kolorystyka super! Miałam tylko problem z jeansowym granatem, bo nie posiadam papierów ani dodatków w takim kolorze. Na szczęście przypomniałam sobie o papierze, który kiedyś dostałam, chyba od Szarej ;* I powstała karteczka, znów warstwowa :)
 Wczoraj i dziś stworzyłam kilka kolejnych prac, więc w najbliższych dniach zapraszam na blog, będzie się dużo dziać. Tym bardziej, że szykuję też od dawna obiecane już candy.... ;)

9 komentarzy:

  1. prześliczna kartka bardzo ładne zestawienie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka piękna ! I te kolory ! Cudne !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, what a fun card! Love all your different embellishments! Thanks for playing this week at The Play Date Cafe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute, cute, CUTE! I especially like how you tilted the gingham on the heart, love! Thanks for sharing you talent with us at The Play Date Cafe, please come again! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. LOVE the design of your tag, fabulous job! Thanks for playing along with us at The Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca! A kolorystyka rzeczywiście odjadowa - też stworzyłam karteczkę wg tej palety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jest świetna, uwielbiam umiejętnie skomponowane warstwy :) A to połączenie barw rzeczywiście jest genialną inspiracją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super warstwy i świetne zestawienie granatowej kratki z czerwonymi kropkowanymi elementami :)

    OdpowiedzUsuń