3 maja 2012

Pastelowy tag

Witam Was w ten niezwykle gorący dzień! Gdzieś między grillowaniem, opalaniem się a robieniem ogniska, udało mi się zrobić pracę dopasowaną do dwóch fajnych wyzwań :)

Tag z embossingiem na gorąco (to mój 3 raz w życiu, wybaczcie więc tę ciemną plamę w dolnej partii róży, papier mi się przypiekł :P) powstał z myślą o wyzwaniu na Kreatywnym Polu - róża embossowana jest dwukrotnie: na błękitnym tle oraz na kremowym papierze, dzięki temu uzyskałam efekt kwiatu "wychodzącego" poza wyznaczone ramy. Są też i inne kwiaty: malutkie różowiutkie cuda autorstwa Aki :*

Kolorystycznie dopasowałam tagową karteczkę do tej palety:

pochodzącej z bloga CR84FN.
Polecam powiększyć fotki, klikając w nie, wtedy dopiero widać, że róża jest embossowana :) Proszę nie zwracać uwagi na paprochy na drugiej fotce, zdjęcie było robione na blacie zaraz po scrapowaniu, więc różne papierowe farfocle mają prawo pozować :P

To ja idę coś scrapnać przed spacerem :)

11 komentarzy:

  1. super tag, bardzo fajnie dobrane kolory.
    widze że embossowanie już Ci super idzie - fajna różyczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest uroczy i bardzo delikatny. Ta róża wygląda rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna paleta i jaki śliczny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very pretty, love the sweet little row of flowers, and the lovely rose image.
    Thanks for joining us at CR84FN this week!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dobrałaś kolorki, śliczny tag :))

    OdpowiedzUsuń
  6. LOVE the lace and the banners and that BEAUTIFUL stamped rose! Such a pretty tag!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh so pretty! Love the beautiful blossoms! Thanks for joining along with CR84FN :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tag jest przeeeiękny róża idealna . Bardzo podoba mi sie połączenie kolorystyczne . Pozdrawiam i dziękuje za udział w moim wyzwaniu Ewik DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń