22 maja 2012

Gościnny występ - City Crafter Challenge Blog :)

Witam Was serdecznie! :)

Dziś ten wielki dzień - mój debiut w roli Gościnnej Projektantki! I to gdzie!! - na City Crafter Challenge Blog!! :))) Gdy dowiedziałam się, że wygrałam wyzwanie, to skakałam z radości, a dziś skaczę po raz drugi, bo widzę w wyzwaniu moje zdjęcie, trochę informacji o mnie i moją inspiracyjną pracę :D Wspaniałe uczucie ;))

Notkę wyzwaniową ze mną w roli głównej można zobaczyć TUTAJ ;)

Nowe wyzwanie jest bardzo przyjemne i zachęcam do wzięcia udziału w nim. Temat wyzwania to: A Rose is a Rose, a jedyną wytyczną jest użycie róż(y) w swojej pracy :)

Ja przygotowałam romantyczny, kobiecy notes:
W pracy wykorzystałam grafikę naszej rodzimej Cudotwórczyni - Janet :)
 Bo do wygrania są właśnie grafiki stworzone przez Nią :) A robi piękne rzeczy i już mam pomysł na wykorzystanie innych cudeniek, które dostałam w ramach gościnnego występu. Wszystkie Jej cuda można zakupić w Digital Paper Shop :)

A na zakończenie jeszcze Wam coś pokażę ;) Chciałam na moim notesie umieścić jakąś dużą, rzucającą się w oczy różę, ale z gotowych kwiatów miałam tylko małe różyczki, a sama - pomimo przestudiowania wielu wielu kursów - nie potrafię sklecić ładnego kwiatuszka. Zebrałam więc kilka zwykłych papierowych kwiatków i podoklejałam je jeden po drugim do gotowej papierowej różyczki :) Z bliska wygląda to tak:

Na dziś to już wszystko, ale zaglądajcie, bo za niedługo... :)

12 komentarzy:

  1. Suuuuper, gratuluję!! Prześliczny i bardzo romantyczny notes, a róża piękna :) Chyba się skuszę i wezmę udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. So beautiful!! And it's lovely to have you as our Guest designer this week ... many thanks

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny, klimatyczny notes!
    Gratuluję tak dużego sukcesu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. That is so very pretty, thanks for being our guest this week at CCCB! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję z całego serca!A notes jest prześłiczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. congratulations on your well-deserved win at CCCB! your work is ♥STUNNING♥ i especially love this project made with the DPS papers! so very lovely!

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny notes:) i gratuluję:)zapraszam do mnie na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Roża wyszła bardzo ładnie, super pomysł, notes świetny :) Dzięki Tobie dołączyłam się i ja do wyzwania różanego :) Miłego dnia, Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. This is so beautiful.. It was so nice to have you as a Guest Designer this week..

    OdpowiedzUsuń