2 marca 2013

Zakładka dla Mamy :)

Witajcie!
 Wiem, że ostatnio zaglądam tu niezwykle rzadko - cały mój czas pochłaniają sprawy zawodowe oraz przygotowania do ślubu. Ciągle pocieszam się, że druga połowa roku będzie dla mnie bogatsza w scrapową twórczość, ale kto wie, jak to naprawdę się poukłada... :P

Póki co  - mam do pokazania zakładkę do książek, jaką zrobiłam dla mojej Mamy (15 lutego miała urodziny), poprzednią tak uwielbia, że stwierdziła, że nowa również musi być zrobiona przeze mnie! :D Poszłam w lekko romantyczną nutę :)

Z jednej strony wygląda tak:
A z drugiej tak:
Tag znaleziony na Pintereście, a urocze bileciki są od Janet

Papiery z Galerii Papieru, które od pierwszego cięcia pokochałam miłością szczerą i gorącą :D
Nie chciałam za bardzo szaleć z dodatkami, bo zakładka ma być możliwie płaska ;-)


6 komentarzy:

  1. Cudna! Mama na pewno zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, bardo fajna zakladeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca w stylu shabby + vintage :) Ciekawe dodatki - na pewno mama była zadowolona. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakładki :) Takie w moim stylu hehehe
    Wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń