16 marca 2013

W tym szczególnym dniu - specjalnie dla Ciebie!

Urodziny kogoś bliskiego sprawiają, że z pozoru zwykły dzień staje się wielkim świętem. Ja dziś obudziłam się tylko z tą myślą, że oto dziś dzień, który dla kogoś jest radosny i wspaniały.

W dniu dzisiejszym pragnę Ci złożyć najserdeczniejsze życzenia. Tak wiele o sobie wiemy, że nawet bez słów ja wiem, czego Ci życzyć, a Ty wiesz, czego bym Ci życzyła. A jednak chcę to napisać, tak, żebyś w gorsze dni mogła wracać do tych słów :-)

Życzę Ci nieustającej radości życia, którą odnajdujesz w oczach swojej pięknej i mądrej córki, w miłości swego wspaniałego męża, w ruchach kochanej maleńkiej istotki, którą nosisz pod sercem, w barwach papug fruwających Ci nad głową, w twórczości szeroko pojmowanej, w której wyrażasz siebie, w rozmowach ze mną - o wszystkim i o niczym, w spotkaniach z ludźmi, w śpiewie do gry na gitarze, w spotkaniach rodzinnych, w kolorowych żelkach i w słońcu radośnie zaglądającym do wnętrza domu. Niech nigdy nie zabraknie Ci żadnego z czynników, kształtujących Twoje radosne, spokojne dni.

Życzę Ci nieustającej weny i ciągłej możliwości realizowania twórczych pomysłów. Spełniaj się w tym, co kochasz, w tym, co robisz. Pnij się wciąż w górę, wygrywaj kolejne konkursy, dostawaj się do DT, zachowuj wspomnienia na kartach swoich pięknych scrapów, odkrywaj radość w każdej kolejnej kartce, w każdym kolejnym zaprojektowanym stemplu, spełniaj swoje scrapowe marzenia i naucz się w żaden sposób nie ograniczać swojej twórczej wyobraźni.

Życzę Ci radosnego macierzyństwa w każdym z jego wielu różnobarwnych aspektów. Życzę Ci łatwego, bezproblemowego porodu, życzę Ci, aby dziewczynki od początku tworzyły tę niepowtarzalną siostrzaną więź i aby Malutka była równie piękna, bystra i grzeczna, jak Alicja. Życzę Ci, abyś potrafiła pogodzić podwójne macierzyństwo z innymi ważnymi rolami, jakie pełnisz w swoim życiu i aby każdy dzień dawał Ci poczucie spełnienia i radość ze spełnionych marzeń.

 Życzę Ci udanego powrotu do Polski. Niech ponowne zderzenie z polską rzeczywistością nie będzie zbyt brutalne. Niech Wam się uda osiąść tam, gdzie chcecie, życzę Wam spokojnego, ciepłego, własnego kąta i możliwości realizacji swoich marzeń tu, w kraju. Nie rezygnujcie z powrotu i dajcie nam szansę na częste spotkania :P

 Życzę Ci spełnienia wszelkich marzeń. Psotnego kota, góry przydasi, niezawodnego zdrowia, pięknego scraproomu, zawrotnej kariery i wszystkiego tego, co daje Ci szczęście.

Wszystkiego najlepszego, kochana Ryso,
moja najlepsza scrap-przyjaciółko :*

ps. prezent się robi, cierpliwości, postaram się, żeby było warto na niego poczekać :D :*

3 komentarze:

  1. Ale piękne życzenia!
    To i ja skorzystam z okazji, Ryso, życzę Ci wszystkiego co najpiękniejsze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku! właśnie wróciłam do domu i odczytałam. Nie wiem co napisać, aż mi łezka ze wzruszenia poleciała. To chyba najpiękniejsze co mnie dziś spotkało:) Mam ochotę Cie teraz mocno wyściskać! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne życzenia! Nie pozostaje mi nic innego jak się do nich dołączyć, spełnienia marzeń Ryso!

    OdpowiedzUsuń