14 stycznia 2017

Marynarski exploding box na 30 urodziny

Witajcie!!

Nie mogłam się doczekać, by opublikować dzisiejszą pracę :) a będzie to exploding box z tortem, taki w stylu żeglarskim. Zadanie było wyjątkowe, bo na jego wykonanie miałam dobę (przy całej masie innych zamówień "na już"!), a ponadto pudełeczko było prezentem od mojej koleżanki dla naszej wspólnej koleżanki :-) Bardzo, bardzo chciałam, żeby obie dziewczyny były zadowolone z efektu końcowego, no i z tego, co wiem, to się udało! :D Super :)

Postawiłam na typowo marynarską kolorystykę: biel, błękit i granat z odrobiną soczystej czerwieni. Tort tym razem dwupiętrowy, za to z prawdziwym żwirem i "siecią rybacką" (czyli porwaną i przybrudzoną tuszem gazą opatrunkową) ;-)

Papiery to UHK Gallery - jak dobrze, że miałam zachomikowane papiery z tej morskiej kolekcji! :D Bardzo żałowałam, że nie posiadam żadnych muszelek, bo idealnie pasowałyby mi do całości kompozycji, na szczęście Justyna - która zamówiła boxa - miała w swoich zbiorach kilka malutkich, ślicznych muszelek, które sama dokleiła :-)







Jak na ekspresowo zrealizowane zamówienie, to ja jestem bardzo zadowolona z efektu!
A Wam się podoba?

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Tworzy
Kasia Udalska

2 komentarze: