29 stycznia 2017

Pamiątka Chrztu Świętego

Witajcie!

Dziś pewien uroczy Jegomość obchodzi uroczystość przyjęcia sakramentu Chrztu Świętego. Z tej okazji Jego rodzice chrzestni otrzymają pamiątki-podziękowania. Wykonałam dwie kartki sztalugowe w komplecie z pudełkami. Całość miała być delikatna, pastelowa, elegancka i z dziecięcym akcentem. Resztę Sabina pozostawiła mojej wyobraźni :-)

Sięgnęłam po cudne błękity z kolekcji Gossamer Blue marki Lemoncraft :-) pasują tutaj cudnie! :)
W rolach głównych - tekturki ze Scrapińca. I mój nowy ulubiony wykrojnik: serwetka Marianne Design, jest świetna! :-D Dużo zdjęć, bo nie mogłam się zdecydować ;-)









Fajny sposób na podziękowanie rodzicom chrzestnym za przyjętą rolę. 
A za niedługo - również w temacie chrztu - pokażę Wam kartki w pudełkach, tym razem 
dla dwóch licznych, maleńkich dziewczynek!

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Udalska
Kasia Tworzy

2 komentarze:

  1. jejku podziwiam takie piekne kartki, sama nigdy nie mam na tego tylu rekodzielo cierpliwosci

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń