16 stycznia 2017

Prezent na 30 urodziny przyjaciółki

Witajcie!!

Jakiś czas temu miałam przyjemność wykonać album na zamówienie dla Pani Wioli. Album miał być prezentem dla przyjaciółki na 30 urodziny. W związku z tym, że Solenizantka uwielbia kolor fioletowy, miałam właściwie tylko jedną wytyczną: użyć tej barwy w albumie. Zaproponowałam połączenie z beżem i zielenią, a Pani Wiola zaakceptowała mój pomysł i zdała się na moje doświadczenie i zmysł artystyczny :-)

Fiolet to dla mnie trudny kolor. Jeszcze fioletowa kartka to mniejszy problem, zawsze to jakoś łatwiej. Fioletowy album to już niezłe wyzwanie. Jak to zrobić, żeby fioletu nie było ani za dużo, ani za mało? Jaki odcień wybrać, by całość nie poszła za bardzo w "spraną" barwę i aby nie uzyskać mdłego efektu? Jaki odcień wybrać, by całość nie była ani zbyt ponura i ciemna, ani zbyt "biskupia"? Z pomocą przyszła mi kolekcja UHK Gallery oraz zachomikowane fioletowe arkusze z Galerii Papieru. Mam w swoich zbiorach setki papierów do scrapbookingu, a jak przyszło co do czego, to okazało się, że fioletu mam za mało i musiałam szybko zamawiać! ;-)


Wszystkie strony oparte są o tę samą koncepcję kompozycyjną: fioletowe motylki, zielone, kremowe i fioletowe serwetki z wykrojnika i cytat o przyjaźni :-)








A tak wyglądają moje albumy z tyłu - bo niektórzy z Was o to pytają ;-)


A tu jeszcze zbliżenie na kompozycję :-)


Wiem, że Pani Wiola jest zadowolona z albumu, mam nadzieję, że Jej przyjaciółka również. To była czysta przyjemność pracować na tak pięknych zdjęciach, ukazujących tak mocną więź :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Udalska
Kasia Tworzy

3 komentarze:

  1. Super pomysł, wszystkie wspomnienia wspomnienia są na tych zdjęciach. Ja też kiedyś dałam przyjaciółce album, gdzie powklejałam zdjęcia i pod każdym dopisałam notatkę. Oprócz tego albumu dostała jeszcze ode mnie lot w tunelu aerodynamicznym w Lesznie. Zdjęcie jak lata jest już w tym albumie ;)

    OdpowiedzUsuń