3 stycznia 2017

Prezent na roczek - ręcznie robione pudełko z tortem

Hej!

Co u Was w nowym roku? Mam nadzieję, że same dobre rzeczy!
Mam jedno ważne postanowienie noworoczne - wrzucać tu na bieżąco prace! Bo ostatnio trochę zaniedbałam blog na rzecz Facebooka...

Dziś mam dla Was świeżutki, dopiero co oddany do Klientki, box na roczek dla chłopca. Papierowy tort, zdjęcie Solenizanta, kieszonka ze świnką na upominek pieniężny i życzenia - wszystko, co potrzebne, by zyskać niebanalną, piękną pamiątkę :-)

Oto pudełeczko na roczek Stasia:




Ta świnka to było dla mnie spore wyzwanie :D Z jednej strony, nie miałam pojęcia,
jak powinna wyglądać świnka z papieru, żeby przypominała świnkę ;-)
Z drugiej strony, nie chciałam podkradać pomysłów koleżankom po fachu,
a tak by się stało, gdybym się za dużo napatrzyła na realizacje ze świnkami.
W końcu pooglądałam obrazki świnek w internecie, a potem zamknęłam okno przeglądarki
i stworzyłam to, co mi podpowiedziała głowa.
Wyszło chyba całkiem spoko? :)


Na dziś to już wszystko, ale zaglądajcie do mnie,
na dniach pojawią się inne boxy, na inne okazje, a także sporo albumów... :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Udalska

2 komentarze: