24 stycznia 2017

Album dla dziewczyny na rocznicę

Witajcie!

Ostatnio robię dużo albumów. Nawet - bardzo dużo ;-) Kleję sporo, ale uwielbiam to! :-)

Dzisiejszy album to album dla bardzo sympatycznej pary - jednej z moich ulubionych par :P
Daniel poprosił mnie o wykonanie albumu dość... ekhm...późno ;-) Na szczęście wytycznych nie miał z kosmosu: chciał biało-niebiesko-granatową kolorystykę i dostarczył mi zdjęcia, a reszta zależała ode mnie. Po raz pierwszy zrobiłam taki targany album i efekt mnie bardzo zadowolił. Wystarczyło dodać kilka gwiazdek i papierowe, gniecione koronki. Ozdób niewiele, a całość nie wygląda pusto. Pięknie sprawdziły się tu papiery moich ulubionych polskich marek: Lemoncraft, Magiczna Kartka i Galeria Papieru :) 

Zdjęć tylko kilka, bo wszystkie strony były do siebie bardzo podobne.

Przód okładki - miłośnie, ale nie słodko. Bo Natalia i Daniel to taka zwariowana, radosna para :) bez zbędnego lukru ;-)



I album w środku:







Zbliżenie:


I tylna okładka, bo wiele osób zastanawia się, jak wyglądają moje albumy z tyłu. 
Wyglądają tak:


Na dziś to już wszystko, ale zaglądajcie do mnie!
Mam Wam do pokazania jeszcze inne albumy, planer, boxa i ach, czego to ja nie robiłam ;-)

Trzymajcie się ciepło!
Kasia Tworzy
Kasia Udalska

1 komentarz: