20 września 2014

DT Scrapgang: wyzwanie z impresjonizmem

Witajcie po przerwie!
Czy u Was również jest dziś tak szaro i deszczowo...?

Ja siedzę jeszcze z głową w chmurach...w bieszczadzkich chmurach ;-) Ale obowiązki wzywają! Pod moją nieobecność w Scrapgangu ukazało się kolejne wyzwanie. Panna Totti wyciska z nas wszelkie zasoby kreatywności, proponując zabawę z obrazem Wielkiego Impresjonisty. Można zrobić pracę według palety kolorystycznej, zasugerować się mapką, albo wykonać projekt, zawierający elementy materiałowe i farby. Można też połączyć wszystkie wytyczne - a że ambitna ze mnie scraperka, wybrałam właśnie tę ostatnią, najtrudniejszą wersję :-D Tak powstał poniższy scrap:

Coś ostatnio dużo LO'sów robię, prawda? Chyba nadrabiam za poprzedni rok, bo wtedy zrobiłam zaledwie 3 takie prace... :P

Chcecie wiedzieć, jak wygląda mapka do wyzwania, jaka jest paleta kolorystyczna i jakim obrazem się inspirujemy? Koniecznie zajrzyjcie na blog Scrapgangu, gdzie znajdziecie wszystkie wytyczne wyzwania oraz prace naszego zdolnego DT!

Pozdrawiam serdecznie i życzę duuużo słońca :-)

3 komentarze:

  1. Scrap jest fantastyczny, przepięknie zinterpretowana mapka, kolorki...po prostu wszystko ze sobą wspaniale współgra!

    OdpowiedzUsuń
  2. LO świetne, juz podziwialam, ale napisze jeszcze raz - pięknie wykonane!

    OdpowiedzUsuń