28 grudnia 2013

Ślubna ramka do kompletu

Witajcie po świętach! :) Jak mijają Wam wolne dni? U mnie jest dość twórczo :-) Ukończyłam np. projekt ramek ślubnych do salonu.

Pamiętacie pierwszą ramkę na podobraziu oraz drugą ramkę na antyramie? Dorobiłam trzecią do kompletu, wymiary te same, kolorystyka nadal pomarańczowa z odrobiną czerni i kolejne nasze ślubne zdjęcia :-)

Papiery UHK Gallery i tekturki ze Scrapińca
Już wisi w towarzystwie dwóch pozostałych ramek
Na pomarańczowej ścianie salonu, tuż nad kanapą :-)
W przyszłości nasz salon będzie w innym miejscu, z innym kolorem ścian, z inną kanapą...wszystko będzie inaczej. Ale zrobię tak, żeby ramki nadal pasowały :-D

Teraz mam na biurku rozłożony nasz ślubny album, może uda mi się go wreszcie zrobić!




2 komentarze:

  1. Ślicznie wyszła, jest bardzo słoneczna :)
    Zdjęcia przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna, bardzo, bardzo radosna! Miło patrzeć :) Pozdrawiam zimowo, poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń