22 grudnia 2013

Album na 18 urodziny

Witajcie! Znów bardzo długo mnie tu nie było, ale nie próżnowałam! ;-) Ostatnio wieczory (i noce...) spędzałam nad prezentem urodzinowym dla mojej kuzynki Doroty, która właśnie skończyła 18 lat i wkroczyła w dorosłość :-)) Dziękuję Cioci Marysi za dostarczenie zdjęć i pamiątek, które wykorzystałam w albumie! :* Nie przedłużam, bo zdjęć będzie sporo :P Chciałam, by album był kolorowy, radosny, "nastolatkowy" i żeby dawał obraz, jak zmieniała się Dorota od narodzin do pełnoletniości :-)) Wykorzystałam tutaj papiery do scrapbookingu w bardzo nasyconych kolorach, które świetnie oddają klimat zdjęć :-)

Na pierwszej stronie albumu są życzenia i mała kopertka na prezent ;-) a na ostatniej stronie jest mini-album z kopert, w których znajdują się różne pamiątki: z Chrztu, Bierzmowania, dyplomy z kółka teatralnego i z turnieju tańca itd.
A dla wytrwałych - kilka szczegółów:

Zupełnie przez przypadek motywem przewodnim stały się "udawane" przeszycia zrobione markerem :D Generalnie album to misz-masz wszystkiego, ale nie da się nie zauważyć, że w roli głównej wystąpiły papiery UHK Gallery, od jakiegoś czasu moje ulubione do tworzenia albumów :-)

4 komentarze:

  1. Piękna, kolorowa pamiątka :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci aby rok 2014 był jeszcze lepszy, owocniejszy i aby wena nigdy Ciebie nie opuściła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Sporo pracy ale warto było :)

    OdpowiedzUsuń