30 grudnia 2013

Podsumowania i plany :-)

Witajcie!
Czas na podsumowanie mijającego roku :-)

W konkurencji "najważniejsze życiowe wydarzenie" zwycięża oczywiście nasz ślub, który odbył się 1 czerwca 2013 roku :-)




Oprócz tego działo się wiele innych ważnych, fajnych i mniej fajnych rzeczy. Codzienność nie pozwoliła mi na zbytnią aktywność scrapową. W całym 2013 roku opublikowałam na blogu aż o ponad dwie trzecie prac mniej, niż rok wcześniej! Statystyki nie zachwycają... W 2013 roku zrobiłam zaledwie:

- 4 albumy
- 20 kartek
- 5 ramek (na podobraziu oraz małych stojących)
- 2 zestawy zaproszeń ślubnych po 45 sztuk każdy
- 2 LO
- 7 innych prac (zakładki, notesy, kalendarze...)

Problemem mijającego roku był nie tylko brak czasu (najpierw przygotowania do ślubu, później miesiąc miodowy i podróż poślubna, następnie nadrabianie zaległości w pracy), ale i fakt, że wykonywałam dość duże scrapowe projekty (wspomniane zaproszenia ślubne, czy grubaśny 50-stronicowy album), które zabierały mi sporo czasu i uniemożliwiały tworzenie innych rzeczy w międzyczasie.

Nie załamuję się jednak ;-) Mam mocne postanowienie (a może lepiej: plan), że 2014 rok będzie rokiem bardzo scrapowym, tym bardziej, jeśli uda mi się zrealizować dwa życiowe marzenia i jakoś je ze sobą pogodzić... ;-) Zapowiada się zatem, że 2014 będzie dla mnie rokiem pełnym zmian, wyzwań i spełnionych marzeń - bo wierzę, że wszystko się pięknie poukłada :-)

Życzę Wam cudownego roku, pełnego pasji, przygód, odkryć, marzeń, szczęścia, miłości i tego, co dobre! :*

A tuż po Nowym Roku zapraszam na candy, bo daaaawno tu żadnego nie było. Mam na zbyciu kilka koronek, papierów i innych skarbów ;-)

Dziękuję, że pomimo mojej marnej frekwencji wciąż jesteście tutaj ze mną :***

6 komentarzy:

  1. Powodzenia w Nowym Roku! Trzymam kciuki za Twoje plany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-D Trzymaj, przydadzą się! :) Wszystkiego dobrego :*

      Usuń
  2. Ach, miło powspominać i popodziwiać tak piękną Pannę Młodą. Cudnie wyglądałaś w czasie ślubu :)
    Życzę Ci, żebyś w 2014 miała więcej czasu na przyjemności, na scrapowanie i na realizowanie wszelkich zamierzeń! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też jest miło wspominać, nie wierzę, że już tyle czasu minęło ;-) Dziękuję, Kochana, za miłe słowa :*
      Dzięki, mam nadzieję, że tak właśnie będzie :)

      Usuń
  3. Jednym słowem to był bardzo udany rok ;) Życzę Ci w takim razie, aby kolejny był równie dobry :)

    OdpowiedzUsuń