26 lipca 2012

Z ramką

Galeria Papieru ogłosiła konkurs na forum Scrappassion. Temat konkursu bardzo przyjemny: trzeba wykonać dowolną pracę scrapową z ramką. Są też fajne nagrody, więc postanowiłam spróbować, co mi tam ;-) To jeden z najbardziej "oszczędnych" scrapów w moim wykonaniu, ale uwierzcie mi - samą ramkę na zdjęcia robiłam dwa dni :D
Scrap wygląda tak:
Może po lewej stronie jest trochę pustawo, ale uznałam, że te dmuchawce świetnie tu pasują, a poza tym są tak piękne,  że nie chciałam ich zasłaniać!
Tu zbliżenie na moją trójdzielną ramkę foto wykonaną z ....opakowania po karteczkach do journalingu :D
Jest i druga ramka, okalająca niewerbalny tytuł scrapa
Ramkę wycieniowałam miodowym i oliwkowym distressem, za pomocą cienkiego pędzelka i wody :) Serduszko pierwotnie było czerwone, więc potraktowałam je solidną warstwą gesso.

Mnie się nawet podoba :)
A Wam?

Nie mogłabym wziąć udziału w takim konkursie, nie używając choć jednego produktu Organizatora. Chociaż papier w tle nie jest produkcji Galerii Papieru, to już brązowy papier stanowiący bazę ramki to znany wszystkim Kapuśniaczek, również cudowne wielkie motyle pochodzą z Galerii Papieru :)

Wpadnę tu jeszcze za chwilę z pracą na pewne wyzwanie dobiegające końca :P

2 komentarze:

  1. Ale świetny ten scrap, miło się go ogląda, a pomysł na ramkę rewelacyjny, wykonanie również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wymysliłaśte ramki w scrapie.
    Bardzo ciekawie wyszło.

    OdpowiedzUsuń