26 lipca 2012

W słońcu

Nowe (a właściwie już stare, bo jutro się kończy :P) wyzwanie na UHK Gallery - Inspiracje nosi tytuł: W słońcu. Zamknęłam więc oczy i wyobraziłam sobie taki krajobraz w słońcu. Zobaczyłam soczystą zieleń łąk skąpanych w złotych promieniach słońca, poczułam zapach kwiatów, ujrzałam czysty błękit nieba, usłyszałam plusk chłodnego strumyka, zobaczyłam stworzenia małe i duże, wygrzewające się w pełnym słońcu, albo uciekające w chłodną zieleń wysokich drzew...A później przeniosłam tę wizję na kartkę :) i wyszło tak:
Niestety, dziś słonko nie świeci, więc zdjęcie takie szaro-bure...

3 komentarze:

  1. Świetną masz wyobraźnię, kartka jest piękna :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu UHK Gallery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się rozmarzyłam na taki sielski obrazek.. :D Karteczka wyszła przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, bardzo pomysłowa;)

    OdpowiedzUsuń