2 lipca 2012

Czwarta rocznica - LO

O, jak dawno mnie tu nie było! Dziś nadrabiam zaległości i wrzucam pracę, którą zaczęłam robić 26 czerwca. Zaczęłam, bo...skończyłam przed chwilą :D

26 czerwca świętowaliśmy z Kubą czwartą rocznicę związku :) W przyszłym roku w tym czasie będzie trwać nasz Miesiąc Miodowy, a w 2014 będziemy już obchodzić rocznicę ślubu, a nie "chodzenia" ;))) Tak więc powstał ostatni już rocznicowy scrap w takim charakterze :) Scrap nazywa się rocznicowym, bo jego kompozycja powstała właśnie w rocznicę, natomiast oprawione zdjęcia pochodzą z hmmm, chyba pierwszego, czy drugiego roku naszej znajomości :) Ale ten czas leci...!!

Pod wpływem pięknych prac Brises skusiłam się na połączenie brązu z turkusem :) Starałam się też zrobić pracę wielowarstwową, ale w przypadku scrapa jest to o wiele trudniejsze, niż w przypadku kartki - a przynajmniej takie jest moje osobiste odczucie ;D

Znów miałam okazję wykorzystać prawie wszystkie moje nowe wykrojniki-gałązki (cudne są, prawda?!) Całość powstała na bazie zachomikowanego papieru Lemonade :D Oprócz tego są tu różnego rodzaju serwetki, elementy powycinane z arkusza z Magicznej Kartki, scrapińcowe tekturki i duuuużo uczuć :D

5 komentarzy:

  1. Gratuluje! rocznicy i udanego scrapa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji ostatniej rocznicy chodzeniowej :P śliczny scrap, a ten wykrojnik z ptaszkiem na gałązce jest poprostu boski!! pięknie razem wyglądacie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, serdeczne gratulacje. Takiej pięknej rocznicy, przyszłych planów i bardzo miłosnego scrapa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Piękną pamiątkę stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje z rocznicy!!!! Moja też się zbliża właśnie .. ach dobrze że mi przypomniałaś :D hehe

    OdpowiedzUsuń