19 lipca 2011

Są okazje do świętowania!!

Jakiś czas temu obiecałam, że jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to w najbliższym czasie ogłoszę Candy :) Ten czas właśnie nastał ;))
Candy przyjmuje miano magisterskiego, ponieważ jest wyrazem mojej radości (związanej z uzyskaniem tytułu magistra - 30.06.2011) :D

Jeszcze nie wiem, co konkretnie znajdzie się w paczce dla Zwycięzcy, ale na pewno będzie tam:
- coś scrapowego (garść przydasi)
- coś słodkiego
- i coś mojej roboty (niektórych to może odstraszyć, ha ha :D)


Zasady:
- zostaw komentarz pod tą notką i wyraź chęć uczestniczenia w zabawie
- jeśli masz blog: przygarnij powyższą fotkę i umieść ją na swoim blogu (najlepiej na pasku bocznym) wraz z linkiem do tej notki (będę sprawdzać!)
- jeśli nie masz bloga: też możesz wziąć udział w zabawie, ale tylko wtedy, jeśli podasz link do jakiejś strony/albumu/itp., gdzie będę mogła obejrzeć Twoje prace
- zapisy trwają do dnia moich urodzin, tzn. do 19 sierpnia, do godz. 23:59
- Zwycięzcę wylosuję w ciągu kilku dni od zakończenia zabawy, najprawdopodobniej w poniedziałek, 22 sierpnia
- uwaga: tym razem wysyłam paczkę tylko na terenie Polski!

W tej edycji przydasi będzie pewnie mniej niż poprzednio, ale mam nadzieję, że Was to nie zniechęci. Liczę na takie zainteresowanie rozdawnictwem, jak ostatnio! :*

***
DOPISEK: dla osób, które nie lubią niespodzianek, więcej info o nagrodzie ---> TUTAJ :)

86 komentarzy:

  1. Wygląda na to, że jestem pierwsza...
    Zgłaszam chęć udziału :) No i oczywiście gratuluję tytułu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jako druga sie ustawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również staję w kolejce :) Ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim gratuluję!
    I ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie i ustawiam się w kolejce:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie niespodzianka tam i ja:):):)
    gratuluję obrony pracy magisterskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie się zapiszę...
    I serdecznie gratuluję uzyskania tytułu

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem chętna ;) a co do MAG'a gratuluję i witam w zacnym gronie ;)
    (ps. mag=mgr)

    OdpowiedzUsuń
  9. to jeszcze ja. może przy okazji zmobilizuję się do napisania własnej magisterki;)

    i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem jakim cudem mnie tu jeszcze nie ma:)) http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. z mojego candy na Twoje :) ślicznie tu u Ciebie, pozwolę sobie zostać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach przydasie:):) Gratulacje!!! I już się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja pod szczęśliwą 13-stką się wpiszę

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!!! I staję w kolejce po cukierasy. Bloga jeszcze nie posiadam ...ale pewnie już niedługo będę go posiadać,bo myślę o nim intensywnie ;) ... ale mam galerię na froum
    [ http://scrappassion.mojeforum.net/viewtopic.php?t=4344 ]
    ... choć muszę ją pouzupełniać, bo padł mi kom i nie miała jak zdjęć poobrabiać :P

    Pozdrawiam i raz jeszcze Gratuluję Pani Magister!!

    OdpowiedzUsuń
  15. niespodzianka niespodzianką ale jak przeczytałam wyżej co się kryje w niej to oczywiście nie pozostaje nic innego jak tylko się zapisać :)
    już wklejam info :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest okazja - gratuluję !!!
    oczywiście zapisuje się też na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje ! Pani Magister :)
    http://madziarka-kartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. lic gratuluje mgr ;]
    i zaprasza na swoje cukierki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję tytułu magistra.:) I dopisuję się oczywiście.:)
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje Pani Magister ;o))) Cudna okazja do świętowania. Zapisuję się i nic mnie tu nie odstrasza ;o))

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyłączam się do gratulacji i do zabawy
    Agnieszka z Odstresowni
    http://odstresownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. nie pamiętam czy już składałam gratulacje, ale takich nigdy za wiele, więc jeszcze raz WIELKIE GRATULACJE :)
    a mówiłam, że to nic strasznego...
    i jak tak zachęcasz, to też stanę w ogoneczku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam w gronie zmagistrowanych!
    Gratuluje;)

    lece umiescic słodki obrazek na blogu zeby wziąć udział w zabawie;)

    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawniej się mówiło: teraz "Megi dla przyjaciół". Gratuluję i przyłączam się do kolejki: romma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję :) ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętna na niespodziankę jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo a dlaczego ten post mi uciekl? Na cale szczescie jeszcze sie zalapalam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję!I ja z chęcią wezmę udział w candy.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje!!!
    Jestem chętna, czekam na losowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja się dopisze bo moze w koncu los się do mnie uśmiechnie....

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja chętnie zapisuję się do zabawy.
    monia0083.blox.pl
    Info w pasku bocznym ale bez banera (bo ja nie umiem wstawić:().Proszę o kontakt gdyby nie wystarczyło
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja lubię niespodzianki:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. gratulacje&:) a przydasie zawsze się przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi ślinka leci juz na samo zdjęcie reklamujące candy - bo cos ostatnio łasuch ze mnie ;)
    Ale niespodzianki scrapowe uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. No to ja też się skuszę, nigdy nie mam szczęścia w takich losowaniach, ale żeby wygrać trzeba grać:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się ! Info o rozdaniu dodałam w notce i chyba wrzuce tez w pasek boczny :) http://whatshesdone.blogspot.com/2011/07/konkursowo.html
    PS GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
  37. oj szkoda byłoby nie skorzystać!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. A ja lubie niespodzianki :) A i zapraszam na moje mini Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje:) A na słodkości się skuszę, a jakże:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję Pani magister! Ja uzyskałam ten tytuł 18 czerwca :) Może te trzy literki przed imieniem i nazwiskiem przyniosą mi szczęście? Zatem z wielką chęcią zapisuję się na Twoje candy i zapraszam do mnie: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  42. Przede wszystkim GRATULUJĘ :), dziękuję za zaproszenie i oczywiście staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję i dopisuję się do kolejki!

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuję się a co :) i gratuluję magisterki :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Serdecznie gratuluję:) natomiast słodkości sobie nie odmówię:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  46. to i ja się dołączam:) pozdrawiam k.a.s.i.a.

    OdpowiedzUsuń
  47. ja też chcę :D
    pozdrawiam gorrąco Goś

    OdpowiedzUsuń
  48. Serdecznie gratuluję! Moc uścisków.
    I ja stawiam się gotowa do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję magistra teraz życzę doktoratu;-)
    Ja też dopisuję się do listy chętnych!

    OdpowiedzUsuń
  50. G R A T U L A C J E pani magister ;)
    Ustawiam się w kolejce po słodkości ;)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratulacje :) Gdzie słodkości i przydasie tam i ja, i z wielką ochota zapisuję się na candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się i ja;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję i zgłaszam chęć zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje!

    Zapisuje się też :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję uzyskania tytułu magistra :) I zapisuję się na candy!
    Pozdrawiam i zapraszam na moje rozdawnictwo:
    http://asia-majstruje.blogspot.com/2011/06/candy.html
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję magisterki! z przyjemnością zapiszę się na candy :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje Pani Magister!
    Chętnie zapiszę się na Twoje candy, aby razem z Tobą świętować!
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Scrapowe Twojej roboty i do tego niespodzianka, super candy! Ja uwielbiam niespodzianki, więc niecierpliwie czekam :)

    Serdecznie gratuluję!! Zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Już niedużo czasu, ale zdążyłam :) Mój blog - http://nitecznik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. To super! Gratuluję!!!:)
    Ustawiam się w kolejce za niespodzianką:)
    http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=517351
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję:)
    To moje pierwsze candy, więc chętnie się zapisuję. Mam zamiar stworzyć swoją pierwszą kartkę. Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  62. Serdecznie gratuluję!
    I zapisuję się oczywiście :)
    Info tutaj:
    http://przy-kominku.blog.onet.pl/Na-roczek,2,ID433307805,n
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję Pani Magister! Chętnie ustawię się w kolejce po słodkości ( może te nie dodadzą mi zbyt wiele kilogramów jeśli do mnie trafią)

    OdpowiedzUsuń
  64. gratuluję tytułu:) candy zapowiada się smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję
    I staję do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  66. i ja jeszcze:) i oczywiście GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
  67. Serdecznie gratuluję Absolwentce :) I przyłączam się do zabawy. http://pilaresatelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. I ja chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  69. GRATULUJĘ
    a ponieważ lubię niespodzianki to z chęcią przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję pani mgr :)
    A że niespodzianki uwielbiam to szybciutko się wpisuję :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. ZAPISUJĘ SIĘ:) do odważnych świat należy hihi
    i gratuluję!, ja jeszcze muszę się "męczyć" przez parę sesji;o

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję tytułu mgr:)również ustawiam się w tej długiej kolejce,pzdr serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  73. ja też się zapisuję i oczywiście GRATULACJE!!!
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Serdeczne gratuluję i zgłaszam chęć zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  75. a ja kocham niespodzianki!
    i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie mogę przejść obojętnie obok takiego niespodziankowego Cukieraska, co prawda nie mam szczęścia w losowaniach, ale może tym razem mi się uda:)))
    Pozdrawiam serdecznie, info o zabawie już umieściłam : TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  77. Grauluję MAGISTRA :) Chętnie ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Moje gratulacje i fajnie że pomyślałaś też o nas. Ustawiam się w kolejeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  79. gratuluję i zgłaszam się!
    informacja o candy: http://brazowookadziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja też bardzo chętnie ustawię się po te pyszności:)
    info o candy http://esstele-deco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja niestety nie posiadam (na razie;) żadnej strony i nie biorę udziału, szkoda..:) Ale życzę ci wszystkiego co najlepsze,spełnienia najskrytszych marzeń, bo chyba masz dzisiaj urodzinki:):)
    pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Uff, zdążyłam w ostatniej chwili :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  83. I ja dołączam ostatniego dnia :)

    Wszystkiego naj! Zdrowia, szczęścia i pomyślności!

    OdpowiedzUsuń